”En god relation bygger på ordentlighed, respekt og tillid”
Sådan fortæller Jørgen Elkjær. Han er netop startet som kunderådgiver i Andelskassen i Viborg og glæder sig over at vende hjem til byen, hvor han har trådt sin barne- og ungdomssko.
Med næsten 40 års erfaring i den finansielle sektor har 61-årige Jørgen en stor faglig viden at trække på, og det er vigtigt for ham at møde kunderne i øjenhøjde.
”Jeg kan godt lide mødet med kunderne. At ingen kunder er ens og har forskellige ønsker og drømme for livet – og hvordan jeg så yder den bedst mulige rådgivning gennem god forberedelse og tillidsvækkende rådgivning. Det gør det spændende og udfordrende,” fortæller Jørgen og fortsætter
”Kunderne skal have en god oplevelse, føle sig trygge og hjulpet godt på vej i de økonomiske beslutninger, de står overfor. Det betyder meget for mig at møde kunderne i øjenhøjde, at jeg forklarer tingene i et sprog, der er til at forstå – men også at spørge ind og udfordre dem på at se nye veje til at opnå deres drømme. Så når de går fra mødet, er de ikke være i tvivl om noget, og det er med til at opbygge en god og langvarig relation.”
Jørgen har de seneste ni år været souschef i Sparekassen Kronjyllands afdeling i Ry og har tidligere arbejdet i den finansielle branche i Aarhus-området. Med skiftet til Andelskassen bliver han en del af en relationsbank.
”En god relation for mig er, når kunderne bruger mig som deres førstevalg – at de ringer og taler med mig først, når de ønsker at købe ny bil, i stedet for at gå til bilforhandleren. En god relation bygger på ordentlighed, respekt og tillid, og det går begge veje. I Andelskassen arbejder vi ud fra, at en god relation er en tryg og tillidsfuld relation, og det er værdier, som stemmer fuldstændig overens med mine egne.”
Hjem til Viborg
Jørgen er født og opvokset i det sydlige Viborg og har spillet meget fodbold og håndbold i Søndermarken IK, som Andelskassen for nylig er blevet hovedsponsor for, og han glæder sig til at komme tilbage til sit netværk i byen.
”Jeg glæder mig til igen at blive en del af Viborg og aktivere mit netværk fra min barndoms- og ungdomstid i byen. Og så ser jeg frem til at mødes med en masse nye kunder, der hvor det passer dem bedst. Det kan både være i bankens lokaler i Toldboden eller online, og jeg kommer også gerne hjem til kunderne og holder møde. Jeg oplever, at kunderne er mere trygge og åbne, når de er på deres hjemmebane, og jo bedre jeg kender dem, jo bedre kan jeg give dem en rådgivning, der kommer hele vejen rundt, der hvor de er i livet,” slutter Jørgen af.
Jørgen bor i Bjerringbro med sin kæreste og hendes datter. Jørgen har også to voksne børn og et barnebarn. Fritiden bruger han med familie og venner, gåture med hunden og i ferielejligheden i Tyrkiet. Og så kan han godt lide at lave mad på grillen og drikke et godt glas rødvin.
Kontakter
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation og marketing
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkDanske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 19 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.
Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse
En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye
Henning bliver en del af Andelskassens nye erhvervscenter1.11.2024 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Henning B. Østergaard er ansat som erhvervskundechef i det nye erhvervscenter i Andelskassen pr. 1.november. Han glæder sig over at vende tilbage til Andelskassen og at kunne arbejde videre med de gode relationer til sine kunder.
Andelskassen får nyt, fagligt stærkt erhvervscenter29.10.2024 12:10:00 CET | Pressemeddelelse
Fra 1. november samler Andelskassen i Viborg og Koldby kræfterne på erhvervsområdet i et nyt, fagligt stærkt erhvervscenter.
Andelskassen får nyt, fagligt stærkt erhvervscenter29.10.2024 12:10:00 CET | Pressemeddelelse
Fra 1. november samler Andelskassen i Viborg og Koldby kræfterne på erhvervsområdet i et nyt, fagligt stærkt erhvervscenter.
”Gode relationer er en grundsten i livet”23.10.2024 09:53:00 CEST | Pressemeddelelse
Jeanette Skipper er ny privatkundechef i Andelskassen i Hobro. For Jeanette er det vigtigt at møde kunderne der, hvor de er i livet, og så ser hun, at økonomisk rådgivning sagtens kan være humørfyldt.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum