'Balladen om kolonihaven' er tilbage

Formand Finn tager endnu et opgør med brokkerøvene

Reportageserien, som tog landet med storm, er tilbage med de sidste fire vers i balladen om kolonihaveforeningen Jørgen Berthelsens Minde. I den nye sæson kan man atter følge de farverige karakterer som Formand Finn, Fjolle-Kjeld, Anamariia og mange flere, mens de diskuterer, hvad noget så dansk som en kolonihave skal bruges til.

I den nye sæson gør Formand Finn et uventet comeback, og det er ikke til udelt begejstring rundt om i kolonihaveforeningen. Med en helt ny, ung bestyrelse forsøger Finn at få skik på reglerne, men også på samhørigheden, som har skrantet den seneste tid. Det hele kommer til at slå gnister, og spørgsmålet er nu, om Finn kan redde fællesskabet?

Følg med i den nye sæson af 'Balladen om kolonihaven'. Serien er i fire afsnit og har premiere tirsdag 5. november på TV 2 og TV 2 Play.

Læs mere om anden sæson af ‘Balladen om kolonihaven’ her, og download billeder fra programserien.