”Gode relationer er en grundsten i livet”

Del

Jeanette Skipper er ny privatkundechef i Andelskassen i Hobro. For Jeanette er det vigtigt at møde kunderne der, hvor de er i livet, og så ser hun, at økonomisk rådgivning sagtens kan være humørfyldt.

Jeanette Skipper er ansat som privatkundechef i Andelskassen i Hobro.
Jeanette Skipper er ansat som privatkundechef i Andelskassen i Hobro.

Det er en erfaren kvinde, der har stillet sig bag roret i Andelskassen i Hobro. Her skal hun sammen med centerdirektør Lene Nielsen stå i spidsen for at videreudvikle privatkundeafdelingen. Og det er netop kombinationen af ledelse og rådgivning af kunder, der tiltaler Jeanette.

”Jeg kan godt lide at være med til at udvikle kolleger og bidrage til at gøre en forskel for både kunder og kolleger. Det er også det, der står så stærkt for mig i Andelskassens slogan ’sammen kan vi mere’. Den stærkeste organisation er der, hvor man kan hjælpe hinanden. Det er der, det stærkeste kommer frem, og man blomstrer mere som menneske,” siger Jeanette.

Jeanette kommer fra en stilling som bankrådgiver i Vestjysk Bank i Randers. Her har hun arbejdet i små to år. Tidligere har hun blandt andet være afdelingsleder i Sparekassen Djurslands afdeling i Auning og teamleder i Djurslands Bank. Med næsten 30 års erfaring har Jeanette arbejdet i flere forskellige funktioner og mødt mange forskellige kunder. Og med skiftet til Andelskassen glæder hun sig til at fortsætte med at udbygge gode relationer med sine kunder.

”At finde individuelle løsninger, der passer til kunderne og der, hvor de er i deres liv, det kan jeg godt lide. Kundernes behov ændrer sig hele tiden, ligesom branchen også er i konstant udvikling. Her er det vigtigt at opbygge gode relationer med kunderne, for det er meget personligt at tale om sin økonomi. Så det er rart og trygt for kunderne, at jeg som deres rådgiver kender til deres baggrund, og at vi er på bølgelængde,” fortæller Jeanette.

I Jeanettes rådgivning har hun stort fokus på at gøre informationerne nemme og lettilgængelige, og så må samtalerne gerne være humørfyldte – også selvom det kan være tunge emner.

”Gode relationer er en grundsten i livet, og for mig at se leves livet der, hvor vi har det sjovt. Det falder mig naturligt at tale med kunder, og det er vigtigt, at de føler sig mødt – og gerne med et smil på læben. For at kunne agere og vælge det, der er økonomisk rigtigt for en selv, skal man have god vejledning fra sin bankrådgiver – så man får sig forholdt til det, der er vigtigt i livet. Og sådan en dialog kan sagtens være humørfyldt og nede på jorden.”

Jeanette bor privat med sin mand i Randers. De har to voksne børn, der er flyttet hjemmefra. I fritiden rejser Jeanette gerne med sin mand til fjerne himmelstrøg for at opleve seværdigheder og nye kulturer.

Kontakter

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 19 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.

Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S

Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse

En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye