Ultimativt hestepalæ til salg

Sadl op til det ultimative hesteliv – her er plads til både at udleve boligdrømme og hestedressur.

Se flere billeder af den vilde ejendom i artiklen.
Se flere billeder af den vilde ejendom i artiklen. Foto: Ivan Eltoft Nielsen, Kgs. Lyngby

I Lynge, Nordsjælland, finder du en spektakulær hesteejendom til salg for 95.000.000 kroner, der nærmest er det ultimative for enhver hesteelsker. Ejendommen breder sig over 9,2 hektar og er skabt med særligt fokus på både hestene og deres ejere.

Et paradis for heste
Det er sjældent at finde en ejendom, hvor hestene er så privilegerede som her. Det er tydeligt, at dette 'palæ' er designet med hesten i centrum. Ejendommens hjerte er en indendørs ridebane – en af de største i Danmark – som måler hele 35 x 70 meter. Denne unikke bane giver optimale træningsforhold året rundt, uanset vejret, og gør den til en drøm for både heste og ryttere.

Ejendommen rummer også 20 rummelige bokse, hvor hestene kan hvile sig efter en lang dag på banen. Komforten stopper ikke her – der er også fire klargøringspladser, vibrationsbånd og vandbånd, der sikrer, at hestene holdes i topform. En avanceret walker med plads til seks heste samt mulighed for longering giver hestene rig mulighed for motion og pleje. Uanset om det er dressur, springning eller blot en afslappet ridetur, byder ejendommen på det hele – inklusive en udendørs ridebane, vinter- og sommerfolde samt dedikerede sygefolde.

Indendørs ridebane. Foto: Ivan Eltoft Nielsen, Kgs. Lyngby
Stalden med 20 lækre bokse. Foto: Ivan Eltoft Nielsen, Kgs. Lyngby