Sparekassen Kronjylland

Sparekassen Kronjylland har Danmarks mest tilfredse kunder

Del

Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. Relationer gør forskellen.

Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. Relationer gør forskellen.
Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. Relationer gør forskellen.

EPSI har netop offentliggjort deres nyeste undersøgelse af tilfredsheden blandt danske bankkunder, og mens der generelt er lav tilfredshed, er situationen en ganske anden i garantsparekassen Sparekassen Kronjylland. Her er kunderne nemlig meget tilfredse, og sparekassen kommer ud som en klar nummer et både blandt privat- og erhvervskunder.

- Det er vi naturligvis meget stolte af. Vores to vigtigste mål er medarbejder- og kundetilfredshed. Det er dem, vi altid har fokus på, og derfor er jeg selvfølgelig meget glad for, at EPSI endnu engang viser, at kunderne er meget tilfredse, lyder den umiddelbare reaktion fra adm. direktør Klaus Skjødt.

Det er andet i år i træk, at Sparekassen Kronjylland ligger nummer et på privat. På erhverv havde sparekassen et lille dyk sidste år, hvor der blev introduceret en ny net- og mobil, men er altså nu tilbage som nummer et.

- Kunderne har vænnet sig til et nyt setup – og derfor falder det digitale i baggrunden, og kunderne fokuserer i stedet på den stærke relation til Sparekassen, når de skal vurdere deres tilfredshed, siger Sofie Breum, country manager i EPSI Rating Danmark, i den pressemeddelelse, de har udsendt om undersøgelsen.

Adm. direktør i Sparekassen Kronjylland ser da også netop relationen til kunderne som helt afgørende for den høje tilfredshed.

- Vi har konstant holdt fast i den direkte kontakt mellem kunden og kundens personlige rådgiver. Det betyder meget, at du nemt får fat i din rådgiver, hvis du er i tvivl om noget. Derudover tager vi løbende kontakt til kunderne for at høre, om alt er, som det skal være. EPSI viser endnu engang, at det er lige præcis det, som kunderne efterspørger. Det bekræfter os i, at vores måde at gøre det på, er den rigtige, vurderer Klaus Skjødt.

Det bekræfter country manager Sofie Breum fra EPSI Rating Danmark da også i sine udtalelser om undersøgelsen. Her siger hun blandt andet:

- Sparekassen Kronjylland er især stærke til elementer relateret til en stærk kunderelation (interesse, forståelse af behov og yder den behøvede hjælp). Samtidig har de et setup, der gør rådgiveren/banken i stand til at træffe hurtige beslutninger, hvilket er en succesformel for dem.

Sparekassen Kronjylland er vokset betragteligt over de seneste år med mange nye kunder, og den udvikling ser ud til at fortsætte. Alene i første halvår voksede sparekassen med mere end 3.000 kunder.

- Vi får rigtigt mange nye kunder, fordi vi bliver anbefalet af vores nuværende kunder. Derfor er væksten også i høj grad et udtryk for, at vi har stærke relationer til vores kunder. Dem kommer vi til at fokusere endnu mere på i fremtiden, så vi også fremover har meget tilfredse kunder, understreger Klaus Skjødt.

Kontakter

Adm. direktør Klaus Skjødt via 89 12 24 13

Billeder

Adm. direktør Klaus Skjødt: Vores to vigtigste mål er medarbejder- og kundetilfredshed. Det er dem, vi altid har fokus på, og derfor er jeg selvfølgelig meget glad for, at EPSI endnu engang viser, at kunderne er meget tilfredse.
Adm. direktør Klaus Skjødt: Vores to vigtigste mål er medarbejder- og kundetilfredshed. Det er dem, vi altid har fokus på, og derfor er jeg selvfølgelig meget glad for, at EPSI endnu engang viser, at kunderne er meget tilfredse.
Download
Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. Relationer gør forskellen.
Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. Relationer gør forskellen.
Download

Følg pressemeddelelser fra Sparekassen Kronjylland

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Sparekassen Kronjylland

Otte grønne initiativer får støtte fra Garant-millionen23.6.2025 08:09:12 CEST | Pressemeddelelse

Sparekassen Kronjylland har netop uddelt midler fra Garant-millionen – denne gang under temaet ”Den nære natur”. Otte projekter får sammenlagt 174.000 kr. i støtte til at skabe naturoplevelser, der kommer både børn og voksne til gode. – Vi har modtaget over 120 indstillinger, og jeg er glad for, at så mange ønsker at styrke naturen omkring os. De otte modtagere gør alle noget særligt for at give mennesker bedre adgang til naturen – uanset om det handler om at beskytte, formidle eller skabe natur, siger Marlene Bay Møller, områdedirektør for HR og Kommunikation i Sparekassen Kronjylland. Med temaet ’Den nære natur’ har Sparekassen Kronjylland netop ønsket at støtte nogle af de mange organisationer og ildsjæle, der hver dag arbejder for at gøre naturen tilgængelig for flere. Natur for alle – også dem, der har begrænset adgang Blandt modtagerne er foreninger, der arbejder med naturformidling til børn, grønne fællesskaber og projekter, der skaber nye naturrum. – Det har været vigtigt for o

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye