Sparekassen Kronjylland har Danmarks mest tilfredse kunder
Både blandt privat- og erhvervskunder ligger Sparekassen Kronjylland nummer 1 i ny undersøgelse. Relationer gør forskellen.
EPSI har netop offentliggjort deres nyeste undersøgelse af tilfredsheden blandt danske bankkunder, og mens der generelt er lav tilfredshed, er situationen en ganske anden i garantsparekassen Sparekassen Kronjylland. Her er kunderne nemlig meget tilfredse, og sparekassen kommer ud som en klar nummer et både blandt privat- og erhvervskunder.
- Det er vi naturligvis meget stolte af. Vores to vigtigste mål er medarbejder- og kundetilfredshed. Det er dem, vi altid har fokus på, og derfor er jeg selvfølgelig meget glad for, at EPSI endnu engang viser, at kunderne er meget tilfredse, lyder den umiddelbare reaktion fra adm. direktør Klaus Skjødt.
Det er andet i år i træk, at Sparekassen Kronjylland ligger nummer et på privat. På erhverv havde sparekassen et lille dyk sidste år, hvor der blev introduceret en ny net- og mobil, men er altså nu tilbage som nummer et.
- Kunderne har vænnet sig til et nyt setup – og derfor falder det digitale i baggrunden, og kunderne fokuserer i stedet på den stærke relation til Sparekassen, når de skal vurdere deres tilfredshed, siger Sofie Breum, country manager i EPSI Rating Danmark, i den pressemeddelelse, de har udsendt om undersøgelsen.
Adm. direktør i Sparekassen Kronjylland ser da også netop relationen til kunderne som helt afgørende for den høje tilfredshed.
- Vi har konstant holdt fast i den direkte kontakt mellem kunden og kundens personlige rådgiver. Det betyder meget, at du nemt får fat i din rådgiver, hvis du er i tvivl om noget. Derudover tager vi løbende kontakt til kunderne for at høre, om alt er, som det skal være. EPSI viser endnu engang, at det er lige præcis det, som kunderne efterspørger. Det bekræfter os i, at vores måde at gøre det på, er den rigtige, vurderer Klaus Skjødt.
Det bekræfter country manager Sofie Breum fra EPSI Rating Danmark da også i sine udtalelser om undersøgelsen. Her siger hun blandt andet:
- Sparekassen Kronjylland er især stærke til elementer relateret til en stærk kunderelation (interesse, forståelse af behov og yder den behøvede hjælp). Samtidig har de et setup, der gør rådgiveren/banken i stand til at træffe hurtige beslutninger, hvilket er en succesformel for dem.
Sparekassen Kronjylland er vokset betragteligt over de seneste år med mange nye kunder, og den udvikling ser ud til at fortsætte. Alene i første halvår voksede sparekassen med mere end 3.000 kunder.
- Vi får rigtigt mange nye kunder, fordi vi bliver anbefalet af vores nuværende kunder. Derfor er væksten også i høj grad et udtryk for, at vi har stærke relationer til vores kunder. Dem kommer vi til at fokusere endnu mere på i fremtiden, så vi også fremover har meget tilfredse kunder, understreger Klaus Skjødt.
Kontakter
Adm. direktør Klaus Skjødt via 89 12 24 13
Billeder
Følg pressemeddelelser fra Sparekassen Kronjylland
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Sparekassen Kronjylland
Sparekassen Kronjylland køber markant bygning i Randers14.11.2024 15:29:30 CET | Pressemeddelelse
De seneste års vækst kræver flere hænder og mere plads
Sparekassen Kronjylland er landets mest socialt ansvarlige bank24.10.2024 08:31:17 CEST | Pressemeddelelse
På social ansvarlighed og ansvarlig ledelse er Sparekassen helt i top i kundernes vurdering, viser ny undersøgelse fra EPSI Rating Danmark.
Sparekassen Kronjylland støtter det lokale liv med ny runde af Garant-millionen22.10.2024 11:28:00 CEST | Pressemeddelelse
Lokale initiativer, der skaber liv og sammenhold, kan få støtte, når Sparekassen Kronjylland sammen med sine garanter uddeler donationer fra garant-millionen.
Sparekassen Kronjylland etablerer stort skov- og naturområde3.9.2024 08:33:06 CEST | Pressemeddelelse
Har købt ca. 170 hektar landbrugsjord, som fremover skal gøre en forskel for både klima og natur
Regnskab: God udvikling i Sparekassen Kronjylland29.8.2024 09:15:03 CEST | Pressemeddelelse
Mere end 3.000 flere kunder og godt resultat i første halvår
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum