KommPress A/S

Markant profil træder ind i KommPress’ bestyrelse

Kommunikationsbureauet KommPress styrker bestyrelsen, når den tidligere stadsdirektør i Odense Kommune, Stefan Birkebjerg Andersen, indtræder. Han skal bidrage til bureauets fortsatte udvikling og vækst med særligt fokus på strategi og Public Affairs.

Det er en prominent og erfaren profil, der indtræder i KommPress’ bestyrelse. Det fynske kommunikationsbureau har således budt velkommen til Stefan Birkebjerg Andersen, der indtil udgangen af juli var stadsdirektør i Odense Kommune.

KommPress oplever i disse år stigende efterspørgsel og vækst indenfor politisk interessevaretagelse, strategisk kommunikation samt kampagner, og det er bl.a. på disse områder, at Stefan Birkebjerg Andersen med sine kompetencer skal bidrage til at udvikle bureauet.

Derfor er det også en forventningsfuld direktør, der byder det nye bestyrelsesmedlem velkommen.

”Stefan er en betydelig og meget kompetent kapacitet, og han vil utvivlsomt kunne medvirke til KommPress’ fortsatte udvikling. Han har stået i spidsen for Odenses forvandling de sidste ni år, og selv om en by naturligvis ikke kan sammenlignes med et kommunikationsbureau, vil KommPress helt sikkert få enorm glæde af Stefans kompetencer, hans professionalisme, visionære tanker og naturligvis hans mange relationer – specielt i forhold til public affairs, kampagner og strategisk kommunikation,” siger Peter Hørlüch, direktør i KommPress.

KommPress blev grundlagt i foråret 2014 med fire medarbejdere, og i dag favner bureauet en lang række specialer med afdelinger i Odense og Aarhus og i alt 28 kolleger. Og den tidligere stadsdirektør glæder sig til at deltage i KommPress’ bestyrelse og bidrage til bureauets fortsatte udvikling.

”Jeg har fulgt KommPress’ imponerende rejse fra et mindre lokalt bureau til et af provinsens største, og jeg ser et endnu større potentiale, som jeg tror, at jeg kan være med til at forløse,” siger Stefan Birkebjerg Andersen og tilføjer:

”Jeg har gennem min karriere fået mange erfaringer med ledelse og kommunikation på såvel strategisk som operationelt plan, og den erfaring ser jeg frem til at bringe i spil i KommPress’ bestyrelse.”

For yderligere information kontakt venligst:
Stefan Birkebjerg Andersen, tlf. 24 90 41 41

Peter Hørlüch, tlf. 21 23 90 90