Tobias Dybvad sælger villaen

Den danske standup komiker har sat murermestervillaen til salg

Her ses den flotte villa, som netop er kommet på markedet.
Her ses den flotte villa, som netop er kommet på markedet. Foto: Boliga.

Den danske standup komiker, radio- og tv-vært samt manuskriptforfatter Tobias Dybvad har sat sin luksusvilla på Frederiksberg til salg.

Boliggevinst i sigte

Den danske standup komiker Tobias Dybvad har sat sin luksusmurermestervilla til salg for intet mindre end 13,9 millioner kroner.

Villaen ligger på en 450 kvadratmeter stor grund og byder på 147 kvadratmeter bolig fordelt på seks rum.

Tobias Dybvad og konen Marie Dybvad købte villaen tilbage i 2018 for 9.500.000 kroner. De står derfor til en boliggevinst på 4.455.000 kroner, hvis boligsalget går som planlagt.

Ifølge Boliga er denne type bolig i gennemsnit udbudt til salg i 88,5 dage i området.

Kendt fra populært TV2-program

Tobias Dybvad blev kendt som standup komiker efter sin standupdebut i 2002. Efterfølgende har han været en del af DRs satirehold ’Tjenesten’ og både produceret og været vært på TV2 Zulus tv-program ’Dybvaaaaad!’. Han har desuden været nomineret som ”Årets komiker” til Zulu Comedy Galla hele tre gange, og senest har han deltaget i TV2’s rejseprogram ’Verdensmænd’.