Årgang 20-par sælger luksusvilla

Parret nåede kun at bo der i to år, før boligen atter kom på markedet.

Her ses den lækre villa, som netop er kommet på markedet.
Her ses den lækre villa, som netop er kommet på markedet. Foto: Boliga.

Parret fra Årgang 20, Christian Vernsted-Fabricius og Lisbeth Vernsted-Fabricius, har sat deres luksusvilla til salg – og prisen er 6.850.000 kroner!

Villaen, som ligger i det nordsjællandske Ålsgårde, ligger på en 909 kvadratmeter stor grund og byder på 170 kvadratmeter bolig, som fordeler sig på syv rum.

Kort fornøjelse

Fornøjelsen blev kort for Årgang 20 parret, de sælger nemlig villaen efter blot at have boet der i to år. Parret købte villaen tilbage i 2022 for 6.175.000 kroner. De står til en potentiel boliggevinst på 675.000, hvis boligsalget går som planlagt.