STARK

Ny trælastdirektør i STARK Brøndby

Victoria Marie Loof er ny trælastdirektør i STARK Brøndby. Hun kommer fra en stilling som salgsleder hos STARK City 24-7.

Mandag den 16. september tiltræder 30-årige Victoria Marie Loof som ny trælastdirektør i STARK Brøndby. Hun har igennem de sidste fem år haft forskellige stillinger i STARK City 24-7, senest som salgsleder.

– Jeg ser meget frem til samarbejdet med Victoria. Hun er en engageret og dygtig leder. Jeg er ikke i tvivl om, at hun kommer til at videreudvikle og vækste forretningen i Brøndby, fortæller regionsdirektør Lasse Frederiksen og fortsætter:

– Med en helt unik flair for salg og samtidig de rette evner til at håndtere vores kunder og give dem god service og rådgivning, har jeg store forventninger til fremtiden i STARK Brøndby, hvor Victoria kommer til at spille en vigtig rolle i forhold til at udvikle forretningen.

Ser frem til at overtage posten

Victoria Marie Loof har arbejdet hos STARK i syv år, så det er naturligt både for hende og virksomheden at fortsætte udviklingen.

Hun glæder sig til at overtage posten som trælastdirektør i STARK Brøndby:

– For mig er det yderst vigtigt, at både kunder og medarbejdere er i fokus for at sikre forretningen vækst og god trivsel. Den indgående forståelse af god kundeservice, som jeg har med mig fra STARK City 24-7, vil jeg gøre brug af i min nye rolle. Og jeg ser meget frem til at indgå i et nyt team og skabe noget helt særligt i Brøndby sammen med mine nye kollegaer.

STARK har i dag knap 30 forretninger på Sjælland. For at servicere kunderne i regionen endnu bedre, og for at være tættere på kunderne overalt på Sjælland, er byggecenterkæden i gang med byggeriet af en forretning i Næstved, der forventes klar til åbning ved årets udgang.

Følg pressemeddelelser fra STARK

Flere pressemeddelelser fra STARK