Lakserytteren sælger luksuslejlighed

Den danske influencer har sat sin lejlighed til salg for et stort millionbeløb

Den skønne lejlighed ligger på Frederiksberg i København.
Den skønne lejlighed ligger på Frederiksberg i København. Foto: Boliga

Rasmus Kolbe – bedre kendt som "Lakserytteren" – har sat sin Frederiksberg-lejlighed i hjertet af København til salg.

Den flotte lejlighed ligger på 4. etage og byder på 82 kvadratmeter, fordelt på tre værelser og en stor altan.

Rasmus Kolbe købte boligen i 2022 for 5.205.000 kroner. Nu er den udbudt til 5.995.000 kroner, så der er mulighed for en boliggevinst på 790.000 kroner.

Ifølge Boliga gives der i gennemsnit 2,4 procent rabat på ejerlejligheder i området, som normalt er til salg i 123 dage.

Hitter blandt de unge

Rasmus Kolbe er en af Danmarks største influencere med tusindvis af følgere på Instagram, TikTok og YouTube. Han startede sin karriere på Snapchat under navnet "Lakserytteren", som siden er blevet hans faste alias.

Kolbe deltog også i "Vild med dans" i 2021.