Her er de vildeste hjemmebiografer

Vil du eje en hjemmebiograf? Disse luksusboliger viser, hvordan det skal gøres!

Se de tre vilde hjemmebiografer her.
Se de tre vilde hjemmebiografer her. Foto: Boliga.

Drømmer du om at opleve Hollywood-magien uden at forlade hjemmet?

Boliga har fundet tre spektakulære boliger, der gør det muligt med hjemmebiografer, som vil få selv den største filmentusiast til at måbe.

Holte: Biografmagi til 52 millioner kroner

Nord for København i Holte finder du denne perle af en ejendom, 'Fredsgård'. På en grund med 3.796 kvadratmeter ligger et hovedhus, et anneks og en garage med kælder. Men stjernen her er den eksklusive hjemmebiograf, hvor du kan nyde film i luksuriøse omgivelser.

Vedbæk: Luksus ved vandet til 75 millioner kroner

I første række til vandet ligger denne storslåede ejendom, som ikke bare har en privat badebro, men også en underjordisk garage og selvfølgelig en hjemmebiograf, der bringer Hollywood direkte til din egen stue.

Brøndby: Biograffornøjelse til under 7 millioner kroner

Denne unikke ejendom på 1.135 kvadratmeter i Brøndby byder på en imponerende hjemmebiograf, hvor du kan opleve film som aldrig før. Med biografsæder og storskærm er det her stedet for ægte filmelskere.

Hjemmebiografen i Holte. Foto: Ivan Eltoft Nielsen, Kgs. Lyngby.
Hjemmebiografen i Vedbæk. Foto: Elbæks Liebhavermægler.
Hjemmebiografen i Brøndby. Foto: Home Glostrup – Albertslund – Brøndby.