Genåbningsfest og 8-års fødselsdag i Kirppu Holstebro

Lørdag d. 31. august er der kæmpe genåbningsfest i Kirppu Holstebro. Efter 8 år var det på tide at få opfrisket butikken, og det skal fejres med en butik proppet med spændende lopper og en 8-års fødselsdag oven i.

Kirppu Holstebro fylder 8 år og genåbningsfest
Kirppu Holstebro holder stor genåbningsfest og fejrer 8 års fødselsdag d. 31. august 2024, med konkurrencer, samt gratis fadøl og sodavand for hele familien. Kirppu Group ApS

Lørdag den 31. august 2024 bliver en dag fyldt med festligheder og gode tilbud, når Holstebro-butikken fejrer sin genåbning efter en omfattende renovering samt markerer sin 8-års fødsesldag. Den populære butik har gennemgået en forvandling, som gør den endnu lysere og mere indbydende – og nu er alt klar til at byde kunderne velkommen til en storslået genåbningsfest.

En dag fyldt med aktiviteter og tilbud

Fra klokken 10:00 til 17:00 vil butikken summe af liv, når dørene åbnes for en dag spækket med aktiviteter og tilbud, der sikrer, at alle besøgende får en mindeværdig oplevelse. Der vil være konkurrencer med mulighed for at vinde flotte præmier, og der vil være et supergodt fødselsdagstilbud på standleje. Dette giver nye sælgere en unik chance for at blive en del af butiksmiljøet.

For at skabe den rette stemning vil butikken byde på gratis fadøl og sodavand til alle besøgende. Der vil også være masser af muligheder for at gøre en god handel, da butikken er fyldt til bristepunktet med nye og spændende loppefund på de mange propfyldte stande.

En festdag for hele familien

Butikken i Holstebro har altid haft fokus på at skabe en indbydende og hyggelig atmosfære, og dette bliver ikke anderledes på genåbningsdagen. Der er planlagt aktiviteter, der henvender sig til både børn og voksne, og butikken forventer, at mange vil lægge vejen forbi for at fejre dagen sammen med dem. På dagen kan man møde maskotten Loppen Louie, og hvis vejret er til det, bliver der også pustet luft i L(h)oppeborgen.

"Vi har glædet os meget til at vise vores kunder den nye og lysere butik, og vi er utroligt stolte af den forvandling, vi har skabt. Genåbningsdagen bliver en stor fest for hele familien, og vi håber at se både nye og gamle kunder til en dag fyldt med hygge og gode fund," udtaler Pernille Seidenfaden, COO, i Kirppu.

En lys fremtid for Holstebro-butikken

Med den nylige renovering og den store opbakning fra kunderne ser fremtiden lys ud for butikken i Holstebro. Butikken har gennem sine otte år på markedet opbygget et stærkt bånd til lokalområdet, og med de forbedringer, der er foretaget, er forventningerne høje til, at succesen vil fortsætte mange år frem.

Genåbningsfesten og 8-års fødselsdagen bliver en fantatsisk fejring af butikkens vedvarende popularitet og engagement i at tilbyde kunderne de bedste rammer for at købe og sælge unikke genbrugsfund.

Praktiske oplysninger:

• Dato: Lørdag den 31. august 2024
  • Tid: Kl. 10:00 – 17:00
  • Sted: Kirppu, Lundholmvej 5, Holstebro

Dørene er åbne, og alle er velkomne til at fejre med, når butikken markerer denne milepæl med en fest, der vil blive husket længe.

Kirppu Holstebros facade, før renoveringen
Kirppu Group ApS
Kirppu Holstebros nye facade, under renoveringen er næsten færdig
Kirppu Group ApS

Som koncept lever og ånder vi i dag ude i de danske lokalsamfund, fordelt over hele landet. Vi har vokseværk, så i løbet af de kommende år kommer der endnu flere Kirppu loppesupermarkeder i Danmark.

Kirppu er stiftet af Morten Bøjland og Claus Andreassen, der åbnede den første Kirppu-butik på Frejasvej i Hillerød i august 2014 og her ligger den stadig i dag.

• Kirppu betyder loppe på finsk, og navnet er et venligt nik til Finland som tak for idéen
  • Kirppu sælger over 5 mio. loppefund om året og har en årlig omsætning på mere end 300 mio. kr.
  • Alle vores butikker er omkring 1000 m2, eller større
  • Kirppu Loppesupermarked beskæftiger omkring 450 mennesker på tværs af butikkerne og HQ
  • Kæden er i dag landsdækkende - find din nærmeste butik her