Apollo Rejser

Rekordfremgang i bookede rejser – Apollo indsætter ekstraflyvninger fra Billund

8 ud af 10 rejser i efterårsferien er allerede solgt. For at imødekomme den store efterspørgsel sætter Apollo nu et ekstra fly ind fra Billund Lufthavn til Gran Canaria.

Danskernes rejselyst når fortsat nye højder. I skolernes sommerferie blev Apollos rejser til Middelhavet nærmest revet væk, og efterspørgslen efter efterårets rejser viser allerede nu, at danskerne bestemt ikke er færdige med at rejse. Tværtimod. 8 ud af 10 rejser i efterårsferien er nemlig allerede solgt.

For at imødekomme den enorme efterspørgsel indsætter Apollo nu en ekstra flyvning fra Billund Lufthavn til Gran Canaria i uge 42. Dermed får endnu flere danskere mulighed for at forkæle sig selv med en uge fyldt med oplevelser i varmen til efteråret.

”Der er ikke meget, der kan slå følelsen af at have mulighed for at udvide udbuddet fra regionerne på grund af øget efterspørgsel. Og Gran Canaria er uden sammenligning et af vores mest populære rejsemål i efteråret, så vi glæder os over, at endnu flere rejseglade danskere nu vil kunne nyde alt, hvad denne mangfoldige ø har at byde på,” forklarer Glenn Bisgaard, salgsdirektør hos Apollo.

Rejsearrangørens ekstraflyvning går fra Billund til Gran Canaria torsdag den 10. oktober og flyves af Braathens International Airways.

Nyhed! Gran Canarias første sportshotel
At det ekstra fly går til Gran Canaria er langt fra tilfældigt. De Kanariske Øer er nemlig et af danskernes foretrukne rejsemål, i høj grad takket være øernes enorme mangfoldighed. Og udover at tilbyde en bred vifte af feriebyer og spændende oplevelser, rummer Gran Canaria også hoteller for enhver pengepung, præference og smag.

Hos Apollo er det rene sportshotel Monte Feliz det seneste i rækken - men det første af sin slags på øen. Her venter nybyggede sportsfaciliteter, topmoderne udstyr og en uovertruffen beliggenhed på en bakke i populære Bahia Feliz i den sydlige del af Gran Canaria, hvilket gør øens første sportshotel til et aktivitetsmekka for alle.

”Monte Feliz er det ultimative valg for en aktiv ferie, uanset hvem du er, og hvad dit udgangspunkt er. Alle trives her; både eliteatleterne, de ivrige fitness-entusiaster og de aktive familier, der gerne vil kombinere sol og svømning med sport og motion,” uddyber Glenn Bisgaard.

Udover Apollo Sports-hotellet Monte Feliz har rejsearrangøren flere koncepthoteller på Gran Canaria. Herunder to Mondo Family hoteller; Maspalomas Resort by Dunas og Lopesan Baobab Resort, samt en Apollo Mondo Duo for voksne: Sunsuites Carolina.

Om Apollo Rejser

Apollo Rejser er en af Nordens førende rejsearrangører med en million rejsende om året. Vi arrangerer traditionelle pakkerejser, træningsrejser, cruise, storbyferier og fleksible pakkerejser, hvor du selv vælger rejsemål, rejselængde og hotel. Sammen med specialrejsearrangørerne Golf Plaisir, Lime Travel og Xtrabel samt træningsresortet Playitas er Apollo en del af DER Tour Nordic AB. Vi arbejder aktivt med bæredygtige rejser og har været Travelife-certificerede siden 2016. Læs mere på Apollorejser.dk.

Følg pressemeddelelser fra Apollo Rejser

Flere pressemeddelelser fra Apollo Rejser