Ricky Gervais kommer til Bremen Teater i næste uge!

Ja du læste rigtigt, Storbritanniens største internationale komiker Ricky Gervais optræder ved et eksklusivt one-off show på Bremen Teater under titlen "Work Ín Progress", som led i forberedelserne til sin næste verdensturné.

RICKY GERVAIS ”WORK IN PROGRESS” PÅ BREMEN TEATER, KØBENHAVN KL. 16.00 DEN 5. SEPTEMBER 2024

Omkring 640 comedy fans får en unik mulighed for at opleve Ricky Gervais afprøve nyt materiale på helt tæt hold, når han i meget intime rammer gæster Bremen Teater i København.

Den prisvindende komiker, skuespiller, forfatter og instruktør Ricky Gervais betragtes som en af de mest indflydelsesrige britiske komikere siden Charlie Chaplin, (modtog i 2016 Charlie Chaplin Britannia Award for Excellence in Comedy BAFTA/LA). Ricky Gervais vendte i 2021 tilbage til scenen med 'SuperNature' efter den globale succes med hans Netflix stand-up special 'Humanity', som var hans første i syv år. I 2023 var han på verdensturné med stand up showet "Armageddon", der bl.a. bragte ham forbi et udsolgt Royal Arena.

Gervais er skaberen bag og stjernen i The Office, Extras, Derek og det kritikerroste hit After Life (Netflix), og har vundet utallige priser. Hitserien The Office er den mest succesrige britiske komedie nogensinde og er vist i mere end 90 lande med syv genindspilninger.

Gå ikke glip af en helt unik og intim eftermiddag i selskab med en af verdens bedste standupkomikere.

Billetpriser: 475 kr. gebyr.

Det officielle billetsalg starter fredag 30. august kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk.

OBS: Begrænsning på 2 billetter per køb.

Mobile-only billetter.

Den amerikanske singer-songwriter, David Kushner, giver koncert i Store VEGA d. 16. februar 2025 i forbindelse med sin The Dichotomy Tour19.8.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Singer-songwriter David Kushner oprindeligt fra Chicago, nu baseret i Los Angeles, blev meget hurtigt berømt i 2022 med sangene "Miserable Man" og "Mr. Forgettable" fra sin debut-EP, "Footprints I Found". De to sange fik på under et år samlet set 1 milliard streams! Derudover opnåede singlen "Daylight", udgivet i 2023, platinstatus få måneder efter udgivelsen.