Bo som en konge: 590 år gammelt gods til salg

Drømmer du om at bo på et storslået og historisk gods, hvor både konger og Karen Blixen har betrådt gulvene?

Her ses det historiske gods, som kan blive dit nu.
Her ses det historiske gods, som kan blive dit nu. Foto: Boliga

Nu har du chancen! Lerbæk Gods, lige uden for Vejle, er nu til salg.

Godset kan dateres helt tilbage til 1434 og har været hjem for både kongelige og berømte danskere, herunder Frederik IV og Karen Blixen.

Nu kan dette stykke dansk historie blive dit for 43.900.000 kroner!

Historisk gods til nedsat pris

Lerbæk Gods byder på en enorm grund på hele 185 hektar, stuehuse på 1.600 kvadratmeter og en kælder på 420 kvadratmeter – her er masser af plads til at leve som en ægte godsejer.

Selvom prisen nu er lige under 44.000.000 kroner, blev godset sat til salg for 59.500.000 kroner tilbage i juli 2022.

Året efter blev prisen reduceret til 54.800.000 kroner, men blev taget af markedet i juni 2024.

Nu, i slutningen af august, er Lerbæk Gods igen til salg.

Se godset her.

Lerbæk Gods er til salg. Foto: Boliga