Apropos Bureau ApS

Apropos Bureau forfremmer trofast medarbejder: Stefan Noe bliver Kreativ Ansvarlig

I 2018 blev Stefan Noe ansat som Apropos Bureaus første medarbejder og begyndte i rollen som tekstforfatter, mens start-up-bureauet stadig befandt sig på direktørens loftrum. Siden da har bureauet udviklet sig til et markant marketinghus på toppen af Vesterbro i Aalborg, og Stefan har været en nøglefigur i transformationen. Nu er han udnævnt som Kreativ Ansvarlig som et led i bureauets fortsatte udvikling.

Fra venstre: Mads Mathiasen, Direktør i Apropos Bureau og Stefan Noe, nyudnævnt Kreativ Ansvarlig i Apropos Bureau

– Aalborg, 26.08.2024

Mads Mathiasen, direktør i Apropos Bureau, glæder sig over at kunne forfremme en af bureauets “hjemmedyrkede” talenter:

“Jeg er så umådelig stolt over at kunne præsentere Stefan som Kreativ Ansvarlig. Han har været en del af Apropos Bureau fra år 1, og det har været en fornøjelse at opleve, hvordan han er vokset med bureauet og skabt sin egen karrieresti”.

Mads understreger, at udnævnelsen ikke skal ses i lyset af fortiden, men anses som en investering i fremtiden:

“Eftersom vi nu er blevet endnu større og har fået flere dygtige medarbejdere på A-holdet, er det tid til, at Stefan bliver ansvarlig for den kreative afdeling. Han har i de seneste år taget mere ansvar for kreative projekter, kunder og onboarding af nye medarbejdere i afdelingen. Han har derfor allerede bevist overfor mig og Lars (ledelsen, red.), at han er rustet til jobbet”.

Det er tydeligt at mærke, at hovedpersonen selv også er begejstret:

“For mig er det en enorm milepæl og en stor forløsning. Jeg har været med fra starten, og bureauet er blevet mit hjertebarn. Jeg har altid drømt om, at vi kunne vokse os store og stærke sammen, og nu hvor det sker, er jeg utrolig stolt,” fortæller Stefan Noe.

Spørger du Stefan, er det ikke hvilken som helst afdeling, han skal stå i spidsen for fremover:

“Jeg ved om nogen, hvor kompetente og kreative alle i afdelingen er, og derfor er jeg slet ikke nervøs for at skulle stå på mål for det arbejde, vi leverer. Vi har næsten lige skabt en helt ny identitet og retning for en international virksomhed med 750 medarbejdere, og her blev jeg bekræftet i, hvor høj kvalitet vores team besidder”.

Afslutningsvis retter Stefan en tak til bureauets to ejere:

“Jeg vil gerne sende et tak til Mads og Lars for at inddrage en ung dimittend i deres helt særlige bureaudrøm. Jeg har altid investeret i visionen, og de har altid betalt tilbage ved at investere i mig.”

Stefan Noe skal fremover stå i spidsen for Apropos Bureaus kreative afdeling, som foruden ham selv består af én grafiker og to tekstforfattere. I alt består Apropos Bureau af 12 medarbejdere, der arbejder fra bureauets to etager på Vesterbro 21A i Aalborg.

Den første tid hos Apropos Bureau (2018)
Fra den seneste tid hos Apropos Bureau (2024)

Om Apropos Bureau

Apropos Bureau er et marketinghus i Nordjylland, som siden 2017 har hjulpet over 100 virksomheder med at opnå markant vækst gennem professionel og pålidelig marketing.

Kendetegnende for Apropos Bureau er tillid og troværdighed: ingen bindinger, ingen låste systemer og fuld gennemsigtighed. Arbejdet leveres altid med høj professionalisme og personlig håndtering.

Kategorisering af services:
– Strategi og identitet
– Design og kommunikation
– Websites
– Digital Marketing

I 2023 blev Apropos Bureau anerkendt med en Gazellepris, efterfulgt af en AA-kreditvurdering i 2024.

Apropos Bureau