Ny SPAR-butik åbner i Stubbekøbing den 3. oktober

Den 3. oktober 2024 åbner nyt supermarked i Stubbekøbing på Falster. Det nye SPAR supermarked vil åbne med Morten Olsen i spidsen - en særdeles erfaren købmand, der har været selvstændig butiksejer i næsten 25 år.

Morten Olsen driver allerede Min Købmand i Kettinge, og nu får han også nøglerne til den nye SPAR i Stubbekøbing.

Morten Olsen, som ejer Min Købmand i Kettinge, vil også stå i spidsen for den nye SPAR-butik i Stubbekøbing, når den åbner i begyndelsen af oktober.

Morten har tidligere også drevet Havne Kiosken i Stubbekøbing tilbage i 2001 og har dermed en tilknytning til byen.

”For kunderne vil jeg være en helt ny købmand i området, men jeg bringer mange års erfaring med mig fra min butik i Kettinge. Og som selvstændig købmand glæder jeg mig til at sætte mit eget særpræg på butikken, og kunderne kan forvente, at jeg som købmand vil gøre mit absolut bedste for at imødekomme deres behov og ønsker,” siger Morten Olsen, købmand i Stubbekøbing.

Butikken er helt ny og vil stå klar til åbningen som et moderne og indbydende supermarked. Morten Olsen vil have særligt fokus på delikatesseafdelingen, hvor kunderne kan nyde smørrebrød, lune retter og sandwiches. Butikken vil desuden have en stor, lækker frugt- og grøntafdeling samt et omfattende kødmarked.

I butikken vil kunderne være det centrale omdrejningspunkt i forhold til sortimentet, "Det vi ikke har, det kan vi skaffe," siger købmand Morten Olsen, og denne tilgang vil være kernen i kundeservicen.

”Min ambition som købmand i Stubbekøbing er at være på fornavn med alle kunderne – når de skal ned i SPAR, så skal de ned til Morten og handle,” uddyber Morten Olsen. Butikken skal være mere end bare et sted at handle – den vil fungere som et lokalt samlingspunkt med masser af lokale events, gode tilbud og høj aktivitet på Facebook, hvor kunderne kan gøre sig nogle gode køb gennem "Ja tak" tilbud.

Som en del af SPAR-butikken vil der også være et fokus på bæredygtighed gennem samarbejdet med To Good To Go, der arbejder for at mindske madspild. Samarbejdet med Too Good To Go vil give kunderne mulighed for at købe overskydende mad til reducerede priser og dermed bidrage til en mere bæredygtig fremtid.

”Vi er utrolig glade for at kunne udvide vores tilstedeværelse på Falster med åbningen af SPAR Stubbekøbing. Med Morten Olsens stærke, lokale forankring og engagement er vi sikre på, at butikken vil blive et centralt mødested i lokalsamfundet og tilbyde en enestående indkøbsoplevelse," siger Esben Keller, kædedirektør i SPAR.

Vi ser frem til at byde alle velkommen til åbningen af den nye SPAR-butik den 3. oktober 2024, hvor der bl.a. vil være morgenbrød og kaffe til de fremmødte, og butikken vil være fyldt med gode priser, som forsætter hen over weekenden.

Dagrofa skruer op for ambitionerne med ændringer i topledelsen19.8.2024 11:30:06 CEST | Pressemeddelelse

Dagrofa, som er en af landets førende fødevarevirksomheder, har i dag udnævnt Michael Christensen til ny administrerende direktør i Dagrofa Foodservice og forfremmet Jesper Bjerring til kategoridirektør i koncernen. De interne forfremmelser sker som led i afrundingen af strategiperioden #FremgangSammen, hvor Dagrofa de seneste 3 år har skabt betydelig vækst, og i forbindelse med tilblivelsen af den kommende strategi.