MENY åbner madmarked i Skovlunde den 23. august

Fredag den 23. august åbner MENY Skovlunde. Med åbningen får Skovlunde og Herlev et madmarked i absolut topklasse på en god lokation nær både Ballerup og Herlev.

MENY åbner sit nye Madmarked i Skovlunde den 23. august. Her er købmand Peter Hansen og butikschef Anna Bang-Jensen flankeret af kollegerne Mikkel Muurmand og Mads Christensen.

forI det helt nye byggeri ved i Skovlunde nær Ballerup Boulevard åbner MENY en butik på 1300 kvadratmeter. Borgerne i området får således et madmarked i absolut topklasse med alt, hvad MENY kan byde på af slagter, delikatesse, fiskeafdeling, bageri og et meget stort udvalg af specialiteter, drikkevarer og meget mere.

“Vi har set frem til denne åbningsdag længe. Ikke alene er det en meget flot MENY vi har fået skabt i Skovlunde. Det er også vores oplevelse, at lokalområdets borgere mangler et madmarked med det udvalg, som MENY står for,” siger Richo Boss, der er kædedirektør i MENY.

“Jeg kan også stå inde for, at købmand Peter Hansen har samlet et hold af ledere og medarbejdere med meget høj faglighed. Det bliver en butik, hvor kunderne kan få en høj grad af service og hente masser af inspiration og viden, for det er MADarbejdere, som virkelig ved, hvad de taler om,” fortsætter Richo Boss.

Foruden slagter, delikatesse, og andre specialafdelinger, så rykker bageriet Farumhus ind med deres lækre bagværk. Bageriet kommer til at præsentere en flot bagerforretning for kunderne på åbningsdagen.

MENY Skovlunde åbner fredag den 23. august klokken 8.00, hvor Ballerups borgmester Jesper Würtzen klipper snoren. Der vil være goodiebags til de første 200 kunder, lige som der dagen og weekenden igennem vil være masser af aktivitet, smagsprøver, ansigtsmaling, livemusik og meget andet.

”Det har været en meget spændende proces for os at bygge denne helt nye MENY op, og det bliver en stor dag, når vi åbner. Jeg er meget taknemmelig over den opbakning, vi har fået fra alle sider, og vi mærker rigtigt stor interesse. Jeg er blandt andet imponeret over, at mere end 1.200 lokale allerede følger os på sociale medier, selv om vi endnu ikke er åbnet,” siger Peter Hansen, der bliver købmand i den nye MENY.

Aftenen før åbningsdagen vil butikken også summe af liv, da der er reception for inviterede samarbejdspartnere og interessenter.

MENY Skovlunde bliver MENY-butik nummer 116 i Danmark. Foreløbig er yderligere to butikker planlagt i henholdsvis Grenå og Stigsborg ved Nørresundby.

Den nye MENY ligger i stueetagen i Skovlundes nye og flotte byggeri med masser af boliger, hvor også flere butikker kommer til at flytte ind over de kommende måneder.

Dagrofa skruer op for ambitionerne med ændringer i topledelsen19.8.2024 11:30:06 CEST | Pressemeddelelse

Dagrofa, som er en af landets førende fødevarevirksomheder, har i dag udnævnt Michael Christensen til ny administrerende direktør i Dagrofa Foodservice og forfremmet Jesper Bjerring til kategoridirektør i koncernen. De interne forfremmelser sker som led i afrundingen af strategiperioden #FremgangSammen, hvor Dagrofa de seneste 3 år har skabt betydelig vækst, og i forbindelse med tilblivelsen af den kommende strategi.