Mikkel Kessler sælger luksusbolig for 22.5 millioner

Den tidligere professionelle bokser har sat sin kæmpe landejendom til salg.

Se flere billeder i linket i artiklen.
Se flere billeder i linket i artiklen. Foto: Boliga

22.500.000 kroner!

Så mange penge kræver Mikkel Kessler for sin prægtige bolig i Sengeløse.

Imponerende boliggevinst

Den flotte bolig byder på 327 kvadratmeter, der fordeler sig i seks rum, og en grund på imponerende 21.230 kvadratmeter.

Mikkel Kessler erhvervede boligen tilbage i 2012 for 2.091.074 kroner, så han står til at score en boliggevinst på intet mindre end 20.408.926 kroner!

Af og på markedet

Det er dog ikke første gang, at han prøver at sælge den.

Boligen var til salg i maj 2023, hvor udbudsprisen lød på 24.500.000 kroner. I august 2023 blev prisen justeret til 22.500.000 kroner, hvorefter den blev taget af markedet i oktober 2023. Men allerede kort efter, i samme måned, blev den sat til salg igen for en udbudspris på 25.000.000 kroner – men blev taget af markedet igen i maj 2024.

Nu, i juli, prøver Mikkel Kessler igen.

Se den flotte bolig her.

Se Mikkel Kesslers boligs historie på markedet. Foto: Boliga