Historisk byhus til salg: 194 år gammelt

Det ikoniske og historiske byhus fra 1830 er nu til salg.

Se flere billeder af den gamle bolig via linket nederst i artiklen.
Se flere billeder af den gamle bolig via linket nederst i artiklen. Foto: Boliga

Drømmer du om at eje et stykke dansk historie? Så har du chancen nu!

Et fantastisk og gammelt byhus fra 1830 er netop kommet til salg i hjertet af Køge – og det er en sand perle!

En historisk tidslomme

Dette unikke byhus i Køge har set det hele – fra bødkergård til kunstgalleri. Nu kan det blive dit hjem!

Med sine 158 kvadratmeter fordelt på syv værelser og et ekstra baghus på 60 kvadratmeter, får du masser af plads.

Denne historiske perle har kun været på markedet i kort tid. Ifølge Boliga bliver huse i området i gennemsnit solgt på 89 dage, og der gives i gennemsnit 3,6 procent i prisrabat i området.

Prisen lyder på 7.295.000 kroner!

Se det flotte byhus her.