Efter deres udsolgte koncert i Store VEGA tidligere på året udvider Nothing But Thieves deres tour, og vender tilbage til DK med et headline show i K.B. Hallen til februar

NOTHING BUT THIEVES

3. FEBRUAR 2025

K.B. HALLEN

Det alternative rockband, Nothing But Thieves fra Essex, har vind i sejlene. Bandet, der består af Conor Mason (vokal, guitar), Joe Langridge-Brown (guitarer), Dominic Craik (guitarer, keyboard), Philip Blake (basguitar) og James Price (trommer), har opbygget en solid fanbase rundt i verden, siden de startede i 2012, og inden for de sidste par år har hypen vokset sig større og større.

Nothing But Thieves har altid været kendt for deres unikke og genreblandende lyd, og de skuffer bestemt ikke deres fans på deres seneste album ”Dead Club City”, der udkom i en deluxe-udgave tidligere på året. Singlen fra albummet 'Welcome to the DCC' nåede A-listen på Radio 1 og Radio X i UK, og er også blevet bandets hidtil største AirPlay-track. Singlen 'Overcome' fik også succes med sine 80'er-synths, der bygger op til et opløftende og euforisk omkvæd, der fanger stemningen på albummet og formidler følelser af eskapisme, håb og fornyelse.

Med det seneste album i bagagen og en udsolgt Store VEGA-koncert i bakspejlet, er Nothing But Thieves klar til deres største headline show til dato på dansk jord når de indtager K.B. Hallen 3. feburar.

Officiel Pressemeddelelse er vedhæftet.

Billetpriser: 395 kr. + gebyr.

Billetsalget starter 12. juli kl. 11.00 via livenation.dk og billetlugen.dk.

Presale starter 10. juli kl. 11:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger.

Det australske punkrockband, Trophy Eyes, spiller i Pumpehuset torsdag d. 3. oktober 2024. De tager Split Chain med som support.18.7.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Trophy Eyes er et australsk punkrockband, der består af John Floreani (vokal), Jeremy Winchester (bas og vokal), Blake Caruso (trommer) og Josh Campiao (guitar). Trophy Eyes brød igennem med deres debutalbum "Mend, Move On" i 2014, som blev rost for dets ærlighed og energi. Herefter begyndte bandet at turnere internationalt og opbygge en dedikeret fanbase. Deres efterfølgende udgivelser, herunder albummet "Chemical Miracle" fra 2016 og "The American Dream" fra 2018, cementerede deres position som en betydningsfuld stemme inden for moderne punkrock.

Den energiske glamrock stjerne, Michael Monroe, spiller i Pumpehuset 10. september 202410.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Michael Monroe, født Matti Fagerholm, er en markant figur inden for rockmusikken, kendt som forsanger i det finske glamband Hanoi Rocks. Bandet, som blev dannet i 1979, fik hurtigt international anerkendelse for deres unikke glam rock-stil og blev en vigtig del af rockscenen i 1980'erne. Efter Hanoi Rocks' opløsning i midten af 1980'erne begyndte Monroe en succesfuld solo-karriere, hvor han udgav flere album og fortsatte med at turnere og udgive ny musik.

Det indflydelsesrige heavy metal-band, Queensrÿche, vender tilbage til Pumpehuset torsdag 6. februar 202510.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det amerikanske heavy metal-band, Queensrÿche, blev dannet i 1982 i Bellevue, Washington, og er grundlagt af guitaristerne Michael Wilton og Chris DeGarmo, bassist Eddie Jackson, trommeslager Scott Rockenfield og sanger Geoff Tate. De blev hurtigt kendt for deres unikke lyd, der kombinerede elementer af progressiv rock og heavy metal, samt deres komplekse og konceptuelle sangtekster.