Almind Clausen Tømrer & Tagrens: Nyt Tag i Odense

Et tæt tag over hovedet er en essentiel del af ethvert hjem. Hvis dit tag ikke er i orden, kan det føre til forskellige problemer som fugt og råd. Alle tage skal uundgåeligt skiftes på et tidspunkt. Står du foran at skulle have et nyt tag på Fyn, så kan Almind Clausen Tømrer & Tagrens ApS https://almind-clausen.dk/ være et godt bud på det firma, du bør kontakte.

Vejret har været voldsommere de seneste år, hvor vi i Danmark har oplevet hyppige skybrud, der har ført til store vandskader. Forsikringsselskaberne er ude med mange velmenende råd til, hvordan du bedst beskytter dit hus under skybrud, f.eks. ved at rense afløb, tagrender og nedløbsrør.

I nogle tilfælde er alle disse tiltag ikke nok. Hvis taget er i dårlig forfatning, så kan næste store regnskyl blive en ærgerlig affære og man ville nok have ønsket sig at have fået fikset sit tag i tide. Almind Clausen Tømrer og Tagrens kører rundt på hele Fyn, Trekantsområde, Sjælland og sågar Bornholm og hjælper husejere, der skal have nyt tag.

Almind Clausen Tømrer og Tagrens lægger tegltag, betontag, eternittag og skifertag og hvis du ikke ved, hvad der vil være bedst for dit hus, så er der hjælp at hente:

”Vi rådgiver naturligvis om fordele og ulemper ved forskellige typer tag. Ligesom vi rådgiver om, hvordan man bedst tager vare på sit nye tag, f.eks. med forebyggende behandling og algekur.”, forklarer Nicolas Almind Clausen på sin side om tage.

Nyt tag på Fyn – Her er hvad du skal holde øje med

Ofte er man ikke i tvivl om, hvorvidt man har brug for et nyt tag, men her er nogle af de ting, du skal holde øje med:

Vandskader

Tegn på vandskader i de øverste rum i dit hus er ofte en advarsel om, at dit tag skal udskiftes. Vandmærker eller fugtpletter kan være tegn på et utæt vindue eller fugt, men ikke altid. Hvis du finder tegn på vandindtrængen, bør du altid tjekke dit tag.

Sollys i loftet

Brug et lyst øjeblik i løbet af dagen på at tage op på loftet og lad være med at tænde lyset. Hvis du kan se sollys eller mærke en brise, er det et tegn på, at der er revner eller huller i dit tag. Dette er et klart tegn på problemer.

Mos og skimmel på tagstenene

Noget vækst på dine tagsten er ikke nødvendigvis et sikkert tegn på, at dit tag skal skiftes. Det er helt naturligt, at dette sker. Men det kan være et tegn på fugtskader, og du bør prøve at få dine tagsten renset.

Forskubbede tagsten eller sænkning

Stil dig på den anden side af vejen og tag et nærmere kig på dit tag (og kig igen fra din baghave). Er alle stenene lige og på plads? Hvis nogle er slidte, forskubbede eller mangler der ligefrem nogle sten, så kan det være et tegn på, at dit tag skal udskiftes. Mindst bør du sørge for at reparere ødelagte og manglende sten så hurtigt som muligt.

Tjek også tagryggen. Den bør være helt lige. Hvis den hænger nogen steder, er det et alvorligt tegn på problemer, da det indikerer strukturelle problemer med dine bjælker. Sænkning er et sikkert tegn på, at du skal skifte dit tag.

For yderlige information om nyt tag på Fyn, Trekantsområdet, Sjælland eller Bornholm, kontakt da Almind Clausen Tømrer & Tagrens  ApS.

Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse

At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti