Her er boligerne med længst liggetid

Når man sætter boligen til salg, drømmer de fleste om et lynhurtigt salg til den ønskede pris. Men virkeligheden kan være en helt anden.

Her er fem boliger, som har været til salg i utroligt mange år.
Her er fem boliger, som har været til salg i utroligt mange år. Foto: Boliga

Boliga har gravet dybt og fundet boligerne, der stadig står til salg efter mange år på markedet.

16 år på markedet!

Førstepladsen går til denne femværelses villa i Videbæk, tæt på Skjern. Tro det eller ej, men denne villa har været til salg i hele 16 år! Oprindeligt sat til salg for 790.000 kroner i 2007, men prisen er dalet flere gange siden. I dag kan du slå til for lige under en halv million kroner.

Se den her.

14 år på markedet!

I Nordborg på Als, tæt på Sønderborg i Sønderjylland, finder vi denne villa, som har været på boligmarkedet i utrolige 14 år! Udbudsprisen er nede på 395.000 kroner, og ejerudgifterne er sølle 836 kroner per måned. I området gives der i gennemsnit 7,7 procent i prisrabat.

Se den "usælgelige" villa her.

13 år på markedet!

I Vrå, en by i Vendsyssel i det nordjyske, finder man denne charmerende bolig. Her får du 132 kvadratmeter fordelt på fire værelser. Villaen koster nu 525.000 kroner. Boligen blev sat til salg i april 2011 med en udbudspris på 695.000 kroner.

Se villaen her.

10 værelser og 13 år på markedet!

Plads er der nok af i denne villa! Med hele 10 værelser fordelt på to plan og imponerende 253 kvadratmeter er der masser af muligheder. Villaen, der tidligere har været en lægebolig, ligger nær Vesterhavet i den idylliske landsby Strande. Her får du ro, naturskønne områder og masser af plads. Villaen kan blive din for 1.495.000 kroner - og den har været til salg i 13 år!

Se den her.

12 år på markedet!

Dette charmerende og historiske byhus på Østergade i Tønder skriger på en ny ejer. Det har været til salg i 12 år og tilbyder 190 kvadratmeter fordelt på tre stuer og syv værelser. Ejendommen, som stammer helt tilbage fra 1668, kan blive din for 1.495.000 kroner.

Se det gamle byhus her.

Her er villaen, som har været til salg i 16 år!
Download
Her er den "usælgelige" villa, der har været på markedet i 14 år!
Download
Denne villa har været til salg i 13 år og ligger i Vrå.
Download
10 værelser og 13 år på markedet. Her er boligen, som ligger tæt på Vesterhavet.
Download
Dette byhus har været til salg i 12 år og ligger i Tønder.