Michael Sjursen Tagdækning: Renovering af tagpap Odense

Er det ofte koldt i dit hus? Så er det måske tid til at kigge på dit tag. Renovering af tagpap er en prisvenlig løsning for husstande, der gerne vil spare penge på varmeregningen og undgå at skulle skrue op for varmen hele tiden for at undgå at fryse i eget hjem. Michael Sjursen Tagdækning: https://www.msjtagdaekning.dk/ tilbyder renovering af tagpap i Odense.

Ser du revner, huller eller løse kanter i dit tagpap? Så kan du forvente, at dine hårdt tjente penge forsvinder ud gennem sprækkerne, hver gang du tænder for varmen. Der er mange penge at spare ved efterisolering af ens tag. Hvor meget du kan spare afhænger naturligvis af dit tags nuværende tilstand.

Michael Sjursen Tagdækning, med base i Odense S, kører rundt på hele Fyn og hjælper husstande med efterisolering og renovering af tagpap. På deres hjemmeside forklarer de deres metode: ”Vi laver som udgangspunkt kun 2-lags tagpapløsninger, da det sikrer en bedre holdbarhed og levetid. At lægge tagpap er en særlig disciplin, der kræver den rette uddannelse og erfaring, da teknikken er en helt anden end ved andre tagtyper.”

Efterisolering Odense

Hvis du står foran at skulle have efterisoleret din bolig eller installere solceller eller solvarme, så er her nogle gode råd:

• Udfør arbejdet i sommerhalvåret

For at undgå fugt i den nye isolering er det bedst at isolere i tørt vejr. Fugt kan føre til skimmelsvamp, så planlæg arbejdet til sommermånederne, hvor vejret generelt er mere stabilt.

• Isolér, før du installerer solceller eller solvarme

Overvejer du at installere solceller eller solvarmesystemer, bør du først sikre, at dit tag er ordentligt isoleret. At installere solceller for herefter at konstatere at der er sprækker eller huller i din nuværende isolering, gør det meget sværere at isolere taget. Så isolering først, derefter montering af solceller!

• Brug fagfolk

Isolering af en af de opgaver, hvor man altid bør bruge fagfolk. En forkert udført isolering kan føre til råd og skimmelsvamp. Michael Sjursen Tagdækning er eksperter i efterisolering, så du undgår de problemer, man ofte ender ud i, hvis man har prøvet at udføre efterisoleringen selv.

• Årlig inspektion

Et fladt tag har godt af en årlig inspektion for sprækker eller steder, hvor tagpappet kan have løsnet sig. Hvis du selv er tryg ved at gå op på dit tag, så kan du selv gennemgå taget regelmæssigt og tidligt fange, hvis der er små sprækker, bobler eller andet, der skal udbedres inden det udvikler sig til en større udfordring.

For yderligere information om efterisolering eller renovering af tagpap i Odense, eller resten af Fyn, kontakt da Michael Sjursen Tagdækning.

Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse

At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti