Peter og Caroline Heering prøver igen: Sælger luksusvilla i Hellerup for 38 millioner kroner

Peter og Caroline Heering har igen sat deres imponerende villa i Hellerup til salg for den svimlende sum af 38.800.000 kroner. De står til en boliggevinst på 32.800.000 kroner!

Denne luksusvilla byder på et boligareal på 242 kvadratmeter fordelt på ni værelse og ligger på en af Hellerups mest eftertragtede adresser. Her får man adgang til vejens populære private strand med badebro og en tilhørende fodboldbane langs vandet.

Gigantisk boligevinst på 32.800.000 kroner!

Tilbage i september 2023 valgte parret, som er nære venner med det danske kongepar, at sætte villaen til salg, men allerede en måned senere tog de boligen af markedet. Nu prøver de igen.

Salget af villaen til den udbudte pris vil give Peter og Caroline Heering en imponerende boliggevinst.

De købte ejendommen for 6.000.000 kroner i 2003, og med den nuværende salgspris på 38.800.000 kroner står de potentielt til at opnå en gevinst på 32.800.000 kroner!

Se luksusvillaen her.

Karriere og kongelige forbindelser

Caroline Heering er tidligere hofdame for dronning Mary. Nu er hun privatsekretær samt bestyrelsesmedlem i Mary Fonden.

Peter Heering har tætte forbindelser til det danske kongehus og er nær ven af kong Frederik. Desuden er Peter Heerings mor, Susanne Heering, en af dronning Margrethes bedste veninder.