Boliga nu på Ritzau: Få eksklusive bolignyheder og dybdegående markedsdata

Boliga er nu kommet på Ritzau, hvilket åbner dørene for medier, der søger opdaterede og pålidelige boliginformationer.

Boliga er nu på Ritzau. Få eksklusive bolignyheder og dybdegående markedsdata!

Som Danmarks største uafhængige boligside er Boliga ikke bundet af boligmarkedets aktører, herunder mæglere, banker og realkredit. Vi er dedikerede til at levere objektive og præcise oplysninger om boligmarkedet, så både medier og boligsøgende kan få adgang til aktuelle og relevante bolignyheder.

En nyhedskilde med dybdegående indsigt

Boliga har et solidt fundament som en af Danmarks førende boligsider med over 1,9 millioner månedlige brugere. Vores ekspertise og dybdegående markedsindsigt gennem årene gør os til en betroet kilde for medier, der ønsker at berige deres dækning af boligmarkedet med præcise data og eksklusive historier. Vi tilbyder også en kritisk tilgang til eksisterende bolighistorier og tilføjer nye nuancer og perspektiver, der kan bidrage til en mere nuanceret forståelse af boligmarkedet.

Fordele for medierne

Gennem Boliga kan medier nu få adgang til en bred vifte af boligrelaterede oplysninger og indhold, herunder:

• Eksklusive bolighistorier om aktuelle bolighandler, markedsanalyser og trends.
  • Detaljerede boligdata og statistikker om salgspriser, liggetider, boligtyper og regional udvikling.
  • Information om kommende tvangsauktioner, inklusive ejendomsdetaljer og gæld.
  • Indsigter i boligmarkedets udvikling på både lokalt og nationalt niveau.
  • Lokale data om specifikke boliger og gader samt lokale markedsforhold.
  • Dækker kendte personers boligsalg og -køb med præcise oplysninger.

Berigelse af boligjournalistik

Med adgang til Boliga gennem Ritzau får medierne mulighed for at skabe dybdegående og engagerende bolighistorier, der informerer og involverer deres læsere. Vores uafhængighed og kritiske tilgang til boligmarkedsstof sikrer, at medierne kan levere troværdig og nuanceret journalistik, der skaber værdi for deres publikum.

Mediernes trofaste boligkilde

Medier, der ønsker at få adgang til Boligas nyheder og data gennem Ritzau, kan tilføje os til deres abonnement. Dette vil give direkte adgang til en bred vifte af boligrelateret indhold, som kan styrke og berige deres dækning af boligmarkedet.

Få mere information

Kontakt venligst Boligas PR- og kommunikationskonsulent, Christian Yttergren, for at høre, hvordan vi præcist kan hjælpe dig og din redaktion med relevant indhold.

Med Boliga som en del af deres nyhedsleverandør kan medierne nu tilbyde deres læsere, seere og lyttere den mest opdaterede og dybdegående dækning af det danske boligmarked.