Finansforbundet er første partner i Danish Diversity Week 2025

Finansforbundet offentliggøres som første partner for Danish Diversity Week 2025, som arrangeres af Goodtalks.

Steen Lund Olsen, næstformand i Finansforbundet

Danish Diversity Week har som overordnet mål at skabe mere diverse og inkluderende arbejdspladser og er et samarbejde mellem Goodtalks og en række andre partnere, hvor Finansforbundet er de første, der offentliggøres for 2025.

”Det er helt naturligt for os at fortsætte et godt partnerskab med Danish Diversity Week omkring bl.a. uddelingen af Danish Diversity Awards. Det er initiativer, der alle handler om at skabe mere ligestilling og diversitet på arbejdsmarkedet, og det er dagsordner, som vi igennem flere år har arbejdet intensivt med i Finansforbundet. Derfor er vi også glade for at kunne være første partner, der støtter op om Diversity Week 2025’, siger Steen Lund Olsen, næstformand for Finansforbundet.

Danish Diversity Week har bl.a. til formål at understøtte et arbejdsmarked med lige muligheder, plads og respekt for alle - og et arbejdsmarked, hvor vi nedbryder barrierer og bygger broer mellem mennesker.

”Finansforbundet har alle dage været firstmovers på diversitet-agenden. Vi er derfor umådelig stolte over endnu engang at skabe næste års Diversity Week, og at Finansforbundet er første samarbejdspartner, der har meldt sig til 2025. Der skal lyde et stort tak fra Goodtalks til Steen Lund Olsen og Finansforbundet for at være med os fra start af på denne agenda - sammen kan vi!”, siger Pernille Sandberg Bech, CEO og founder, Goodtalks

Steen Lund Olsen via Kristian Lind, kl@finansforbundet.dk, 61204214