Zleep Hotels’ seneste initiativ: Living værelser kan nu udlejes på månedlig basis

08. maj 2024 – I en tid med skiftende boligbehov og øget efterspørgsel efter fleksible løsninger, præsenterer Zleep Hotels stolt deres seneste initiativ, som er udlejning af Living værelser på månedlig basis.

Living værelse Lyngby
Living værelse Lyngby Zleep Hotels Zleep Hotels

Mangler du en midlertidig bolig, der kombinerer hotellivets bekvemmeligheder med friheden til at lave dine egne måltider? Zleep Hotels præsenterer: Living værelser som midlertidig bolig.

Siden åbningen af Zleep Hotel Lyngby i 2020 har Living værelser været en fast del af Zleep-konceptet på udvalgte hoteller, såsom Lyngby, Vejle, Madrid Airport og nu også i Køge. .

Det, der adskiller Living værelserne fra klassiske Zleep værelser er, at Living værelserne indeholder et funktionelt køkken, hvilket giver gæsterne mulighed for at tilberede egne måltider direkte på værelset. Værelserne 50 procent større og designet til den ultimative komfort med eksklusive møbler i skandinavisk design med kvalitetssenge og lækre badeværelser med blandt andet rainshower brusehoved.

Vi har oplevet stor efterspørgsel på værelser, hvor man kan kombinere hoteloplevelsen med hjemlige omgivelser. Derfor besluttede vi os i første omgang også at tilføje Living værelser på vores hotel i Køge, der i forvejen havde planlagt en større renovering af fællesområder og hotelværelser.” udtaler CEO i Zleep Hotels, Peter Haaber.

“Det bedste fra to verdener”

Nu præsenterer Zleep Hotels muligheden for at leje Living værelserne på månedlig basis.

Living værelserne som har denne nye long-stay mulighed er til gæsten, der er in-between boliger eller ansat på længerevarende projekter og søger hjemlige omgivelser. Værelserne tilbyder det perfekte alternativ til ens trygge hjem, med samme frihed, ekstra komfort og mere fleksibilitet.

Når du er på hotel er housekeeping en naturlig del af pakken – og det får gæsterne, der lejer Living værelser på månedlig basis også. Så alt i alt får man det bedste fra to verdener hvis vi selv skal sige det.” fortæller Salgs- og Marketing direktør, Catharina Hallberg.

Priserne for udlejning af Living værelserne varierer afhængigt af hotellets placering.

Kontakt vores bookingafdeling via formular i linket, hvis interessen opstår om et længerevarende ophold i et Living værelse: https://www.zleep.com/da/zleep-living/

Living Værelse Lyngby
Living Værelse Køge
Living Værelse Køge

Zleep Hotels er en del af H World Internationals brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris for de mange. I dag består hotelkæden af 14 hoteller i Danmark, et i Spanien, et i Tjekkiet - og 10 nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2027 i samarbejde med H World International.

Vores danske rødder og værdisæt afspejler sig i vores måde at drifte hoteller på. Derfor vil du altid opleve at god service, kvalitet og skandinavisk design går hånd i hånd på vores hoteller, og dét uanset hvilket land du besøger os i.

Om H World International

H World International combines the strengths of seasoned brands with international hotel expertise. The company is represented in Europe, the Middle East, India and Africa, as well as in the Asia-Pacific region, and is advancing expansion with a balanced blend of lease, management, and franchise hotels. Nine unique brands are united under the umbrella of H Rewards – the consumer-focused and simple booking platform and unique loyalty program with more than 218 million members worldwide. H World International is part of H World, one of the world’s largest and fastest growing hotel groups. Further information is available at int.hworld.com.

Steigenberger Icons are extraordinary hotels that combine unique historical value with modern concepts. Steigenberger Porsche Design Hotels combine the distinctive Porsche Design Lifestyle with hospitality and service. At Steigenberger Hotels & Resorts, guests enjoy an unforgettable and top-class hotel experience. Jaz in the City is a lifestyle brand concentrating on music: always in sync, lively, and unique. House of Beats supports local heroes and is an innovative brand with an uncompromising community approach. IntercityHotel is synonymous with flexible mobility and central locations and offers high standards for design and comfort. Maxx stands for what is most important in the mid-scale range of the market. Zleep Hotels offer Danish design, quality, and Scandinavian simplicity at an affordable price. Ji Hotel serves guests with a reserved eastern aesthetic, well-designed technology, and plenty of room for individuality. Book your stay at hrewards.com