Link Concept ApS

Sorelle - Julie Lyck | Mors dags samabejde

Vi (Sorelle) har netop lanceret en ny kollektion, men en helt særlig kollektion.

En kollektion, hvor vi ønsker at skubbe til at vi kan tale mere åbent om fertilitet - fordi ingen skal føle sig alene.

Der er mange der først taler om processen, når det er lykkedes, det må føles så ensomt - derfor er vi gået sammen med influencer, Julie Lyck som også gik i fertilitet og skabt en kollektion, som vi håber vil åbne en samtale.

"Vejen til at blive mor er ikke en dans på roser for alle. Jeg var mor indeni allerede inden jeg var gravid. For flere år inden jeg blev det og havde min datter i armene havde jeg et brændende ønske om at blive mor og at min mand skulle være far.

I to år kæmpede jeg med mange hårde fertilitetsbehandlinger og dermed også en masse skuffelser og mislykkede forsøg.

Ud af massevis af ekstremt hårde behandlinger blev jeg gravid med vores sidste æg og en solrig forårsmorgen blev vi forældre til vores længeventede og tapre Lily.

Kollektionen er ikke bare "endnu" en kollektion eller en tilfældighed. Den er lavet af stærke kvinder, for kvinder og kvinderne, der står bag Sorelle, (som betyder søstre) er også nogle af de sejeste, omsorgsfulde og modigste kvinder jeg kender. Den ene er en af mine bedste veninder, der ved hvad jeg har kæmpet med - helt tæt på, som en af de eneste i den mørkeste tid i mit liv. Jeg elsker hende for at have været der hele vejen - gennem op og nedture. De er gået med til at lave denne fine kollektion og at ære os kvinder, der er mødre eller kæmper eller har kæmpet med at blive det.

Derfor har vi også i fællesskab opkaldt børnesmykkerne efter vores datter, Lily. Lilys navn er heller ikke en tilfældighed. Hendes navn symboliserer det blomstrende liv, men også symbolet på fred og ro.

I den græske mytologi er liljen forbundet med Hera, dronningen af guderne og beskytteren af ægteskabet. I antikken har den været et frugtbarheds- og kærlighedssymbol".
- Julie Lyck

Sorelle giver 10% af overskuddet af denne kollektion til Foreningen RO:

Donationen fra Sorelle vil få afgørende betydning for Foreningen RO's daglige drift hvilket betyder, at vi kan fortsætte vores frivillige arbejde med at facilitere gratis netværksgrupper for kvinder og par i fertilitetsbehandling og dermed sikre, at man kan tilgå meningsfulde og fortrolige netværk under et behandlingsforløb.

Af hjertet tak for opmærksomheden fra os alle hos Foreningen RO.

Følg pressemeddelelser fra Link Concept ApS

Flere pressemeddelelser fra Link Concept ApS

LinkConcept lancerer ny side om Formel 1 i Canada15.5.2024 09:17:39 CEST | Pressemeddelelse

Vejle, Danmark – LinkConcept, en førende digital marketing- og webudviklingsvirksomhed, annoncerer stolt lanceringen af deres nyeste webprojekt, https://formule-1.ca/. Denne nye side er dedikeret til Formel 1-fans i Canada og tilbyder omfattende dækning af sporten, fra løbsresultater og nyheder til baggrundsartikler og analyser. O Den nye hjemmeside er designet med brugervenlighed og engagerende indhold i centrum. https://formule-1.ca/ sigter mod at blive den foretrukne ressource for canadiske Formel 1-entusiaster ved at tilbyde: Opdaterede Nyheder: Daglige opdateringer om de seneste begivenheder inden for Formel 1, herunder teammeddelelser, kørerskift og teknologiske fremskridt. Løbsdækning: Detaljerede rapporter fra hver Grand Prix-weekend med liveopdateringer, resultater og højdepunkter. Analyse og Baggrund: Ekspertanalyser af løb og sæsonforløb, samt dybdegående artikler om sportens historie og fremtidige udviklinger. Eksklusivt Indhold: LinkConcept planlægger løbende at udvide htt