Hiper giver mest værdi for pengene for 5. gang i træk
Hiper vinder for 5. år i træk Loyalty Group prisen, som det internetselskab der giver kunderne 'Mest værdi for pengene. Hipers direktør Mads Hein mener det er virksomhedens strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser, som bidrager til den solide fastholdelse af førstepladsen.
Hiper, der er en del af Nuuday-koncernen, blev grundlagt i 2015 med en mission om at tilbyde lynhurtigt bredbånd til konkurrencedygtige priser. Med branchens bedste Trustpilot-score på 4,8 er det tydeligt, at det er en tilgang, Hipers kunder kan lide. Nu runder Hiper også et minijubilæum ved at give mest værdi for pengene for 5. år i træk, i Loyalty Groups årlige forbrugerundersøgelse, hvor 5.000 danske internetkunder er blevet spurgt om forholdet til otte forskellige udbydere af internet i løbet af 23. Ifølge Hipers direktør, Mads Hein er fem år i træk efterhånden lidt af en magtpræstation:
“På vegne af hele Hiper er jeg dybt taknemmelig for, at vi nu for femte år i træk kåres af vores loyale kunder som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Vi har oplevet en fantastisk vækst i de seneste år og kunderne kvitterer i den grad for vores strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser.”
Vejen til succes er kundefokus og skarpe priser
I takt med at de forskellige udbyderes produkter kommer til at ligne hinanden mere og mere, bliver en skarp pris og kundefokus et afgørende konkurrenceparameter. Derfor er det ifølge Mads Hads Hein særligt vigtigt at Hiper nu har sat sig tungt på kategorien ”mest værdi for pengene”:
Vi er utrolig glade for væksten, men ved samtidig, at vi skal levere 110% på kundeoplevelsen fra start til slut for at kunne blive ved med at skille os positivt ud i et yderst konkurrencepræget marked. Det er derfor en stor og vigtig anerkendelse og vores kunders støtte inspirerer os til at fortsætte med at levere nogle af markedets allerbedste bredbåndsprodukter til altid skarpe priser.”
Kontakter
Mikkel Riis-JørgensenPressechef
Tlf:+45 30 44 22 44mikri@nuuday.dkHiper
Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og dækker over to millioner danske husstande med 1.000 Mbit. Hiper er fem år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Mobilvækst for 17. kvartal i træk og stærke underliggende finansielle nøgletal8.11.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med en nettotilgang på 9.000 nye abonnenter voksede Nuuday på mobilområdet for 17. kvartal i træk. Samtidig fik Nuuday 15.000 nye fiberkunder i løbet af 3. kvartal. De forbedrede kommercielle resultater ses nu tydeligt i de finansielle nøgletal med vækst i underliggende EBITDA på 7,1% og vækst i underliggende Simple Cash Flow på 3,9%.
Nuuday udnævner Christian Thrane til CEO pr. 1. januar 202523.10.2024 09:46:00 CEST | Pressemeddelelse
Christian Thrane udnævnes til ny CEO for Nuuday pr. 1. januar 2025, hvor han skal stå i spidsen for den næste fase af virksomhedens transformation. Han overtager efter Jon James, som har stået i spidsen de seneste 3,5 år.
Digital udfordrer når milepæl på 100.000 kunder1.10.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Kun fire år efter eesy gik i luften, runder pioneren på lavprismobilmarkedet 100.000 kunder. Det er gået stærkt for den digitale frontløber, der har sat sig for at erobre et marked i benhård konkurrence om kunderne ved at gøre det så enkelt og nemt som overhovedet muligt at være kunde gennem en 100% digital brugeroplevelse.
Nuudays svar på udtalelser i medier om rettighedsbetaling20.8.2024 12:12:29 CEST | Pressemeddelelse
Der er i dag fremført udtalelser i medierne om, at Nuuday ikke betaler for brug af ophavsrettigheder, mens vores uoverensstemmelse med Copydan om modellen for rettighedsbetaling bliver vurderet ved domstolen. Det er ikke korrekt. Nuuday har konsekvent meddelt Copydan, at vi ønsker at betale det fulde beløb for brug af rettigheder, mens vi afventer domstolens afgørelse. Nuuday betaler fortsat alle Copydans fakturaer fuldt ud. Nuuday mener entydigt, at der skal være en fair betaling for rettigheder til danske kunstnere, og gennem årene har Nuuday kanaliseret milliarder af kroner til danske rettighedshavere. Nuuday mener også, at danske forbrugere skal betale en fair pris for brug af rettigheder, hvilket vi ikke mener et tilfældet i dag. Ifølge undersøgelser fra forskellige konsulenthuse er den gennemsnitlige ophavsretsbetaling i Danmark 5-7 gange højere end i de lande, vi normalt sammenligner os med. I løbet af de seneste ti år er kundebasen og tv-seningen faldet betydeligt, mens vores b
Fortsat stærk mobilvækst og all-time high kundetilfredshed13.8.2024 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Med en nettotilgang på 12.000 nye abonnenter fortsatte Nuuday væksten på mobilområdet i andet kvartal. Samtidig fortsatte kundetilgangen på fibernettene, hvor der ved udgangen af Q2 var 14.000 flere abonnenter. Styrket af operationelle forbedringer og nye produktlanceringer i både forbruger- og erhvervsforretningen steg kundetilfredsheden til det højeste niveau nogensinde.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum