Hiper giver mest værdi for pengene for 5. gang i træk

Del

Hiper vinder for 5. år i træk Loyalty Group prisen, som det internetselskab der giver kunderne 'Mest værdi for pengene. Hipers direktør Mads Hein mener det er virksomhedens strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser, som bidrager til den solide fastholdelse af førstepladsen.

Hiper, der er en del af Nuuday-koncernen, blev grundlagt i 2015 med en mission om at tilbyde lynhurtigt bredbånd til konkurrencedygtige priser. Med branchens bedste Trustpilot-score på 4,8 er det tydeligt, at det er en tilgang, Hipers kunder kan lide. Nu runder Hiper også et minijubilæum ved at give mest værdi for pengene for 5. år i træk, i Loyalty Groups årlige forbrugerundersøgelse, hvor 5.000 danske internetkunder er blevet spurgt om forholdet til otte forskellige udbydere af internet i løbet af 23. Ifølge Hipers direktør, Mads Hein er fem år i træk efterhånden lidt af en magtpræstation:

“På vegne af hele Hiper er jeg dybt taknemmelig for, at vi nu for femte år i træk kåres af vores loyale kunder som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Vi har oplevet en fantastisk vækst i de seneste år og kunderne kvitterer i den grad for vores strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser.”

Vejen til succes er kundefokus og skarpe priser

I takt med at de forskellige udbyderes produkter kommer til at ligne hinanden mere og mere, bliver en skarp pris og kundefokus et afgørende konkurrenceparameter. Derfor er det ifølge Mads Hads Hein særligt vigtigt at Hiper nu har sat sig tungt på kategorien ”mest værdi for pengene”:

Vi er utrolig glade for væksten, men ved samtidig, at vi skal levere 110% på kundeoplevelsen fra start til slut for at kunne blive ved med at skille os positivt ud i et yderst konkurrencepræget marked. Det er derfor en stor og vigtig anerkendelse og vores kunders støtte inspirerer os til at fortsætte med at levere nogle af markedets allerbedste bredbåndsprodukter til altid skarpe priser.”

Kontakter

Hiper

Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og dækker over to millioner danske husstande med 1.000 Mbit. Hiper er fem år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

Nuuday henter ny Chief Strategy & Transformation Officer22.10.2025 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday har ansat Thomas Sørensen som ny Chief Strategy & Transformation Officer, der skal lede udviklingen og eksekveringen af selskabets strategi og Nuudays virksomhedstransformation. Thomas Sørensen kommer fra en stilling som Head of Commercial Strategy & Planning hos du TELECOM i Dubai, De Forenede Arabiske Emirater, og har 20 års erfaring fra en række stillinger som leder af strategi og transformation hos internationale teleselskaber, strategisk rådgivning af telekommunikationskunder hos Bain & Company og Kearney, samt en baggrund inden for finans. “Vi er meget glade for at byde Thomas Sørensen velkommen til Nuuday. Han har dyb ekspertise inden for kommerciel strategi, data og digital transformation kombineret med bred erfaring fra både B2C og B2B i den internationale telekommunikationsbranche. Jeg er overbevist om, at han er den rette person til at lede udviklingen og eksekveringen af Nuudays strategi i den næste fase af vores transformation,” siger Christian Thrane, CEO for Nuuda

Nuuday skærper strategien og fokuserer forretningen med ny organisering26.8.2025 10:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday kickstarter næste fase af transformationen med en skærpet strategi og en ny organisering for at accelerere væksten med den nye IT-platform som fundament. Ambitionen er klar: At skabe et profitabelt Nuuday, der vækster ved at skabe langsigtet værdi og øget relevans for kunderne gennem en stærk portefølje af brands, der fremover vil være organiseret i en B2B- og B2C-division for at styrke vidensdeling, krydssælge smartere og vinde markedet gennem partnerskaber, innovation og forenklede arbejdsgange.

Nuuday henter ny erfaren kommunikationsdirektør18.8.2025 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Nuuday har ansat Tanja Frederiksen som ny kommunikationsdirektør med ansvar for corporate kommunikation, public affairs og ESG. Hun kommer med 15 års erfaring fra lignende stillinger blandt andet som global kommunikationsdirektør i Carlsberg og chef for Corporate Relations i Tryg A/S. Derudover har hun ti års politisk erfaring fra Christiansborg fra forskellige stillinger som rådgiver og journalist. ”Vi er meget glade for at få Tanja Frederiksen med ombord. Hun kommer med et stærkt mix af kommunikationserfaring, politisk tæft, strategisk ledelse og forretningsforståelse. Jeg er overbevist om, at hun er den helt rigtige til at stå i spidsen for Nuudays fremtidige positionering. Både i forhold til at styrke vores fortælling, vores relationer og vores samfundsansvar", siger Christian Thrane, CEO i Nuuday. ”Nuuday er en spændende tech-virksomhed i rivende udvikling, der gennem kendte brands som YouSee, TDC Erhverv, Telmore, Hiper m.fl. spiller en central rolle i at forbinde mennesker og vi

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye