Hiper giver mest værdi for pengene for 5. gang i træk

Del

Hiper vinder for 5. år i træk Loyalty Group prisen, som det internetselskab der giver kunderne 'Mest værdi for pengene. Hipers direktør Mads Hein mener det er virksomhedens strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser, som bidrager til den solide fastholdelse af førstepladsen.

Hiper, der er en del af Nuuday-koncernen, blev grundlagt i 2015 med en mission om at tilbyde lynhurtigt bredbånd til konkurrencedygtige priser. Med branchens bedste Trustpilot-score på 4,8 er det tydeligt, at det er en tilgang, Hipers kunder kan lide. Nu runder Hiper også et minijubilæum ved at give mest værdi for pengene for 5. år i træk, i Loyalty Groups årlige forbrugerundersøgelse, hvor 5.000 danske internetkunder er blevet spurgt om forholdet til otte forskellige udbydere af internet i løbet af 23. Ifølge Hipers direktør, Mads Hein er fem år i træk efterhånden lidt af en magtpræstation:

“På vegne af hele Hiper er jeg dybt taknemmelig for, at vi nu for femte år i træk kåres af vores loyale kunder som den internetudbyder, der leverer mest værdi for pengene. Vi har oplevet en fantastisk vækst i de seneste år og kunderne kvitterer i den grad for vores strategiske fokus på stabile og hurtige fiberforbindelser.”

Vejen til succes er kundefokus og skarpe priser

I takt med at de forskellige udbyderes produkter kommer til at ligne hinanden mere og mere, bliver en skarp pris og kundefokus et afgørende konkurrenceparameter. Derfor er det ifølge Mads Hads Hein særligt vigtigt at Hiper nu har sat sig tungt på kategorien ”mest værdi for pengene”:

Vi er utrolig glade for væksten, men ved samtidig, at vi skal levere 110% på kundeoplevelsen fra start til slut for at kunne blive ved med at skille os positivt ud i et yderst konkurrencepræget marked. Det er derfor en stor og vigtig anerkendelse og vores kunders støtte inspirerer os til at fortsætte med at levere nogle af markedets allerbedste bredbåndsprodukter til altid skarpe priser.”

Kontakter

Hiper

Hiper leverer lynhurtigt bredbånd og dækker over to millioner danske husstande med 1.000 Mbit. Hiper er fem år i træk blevet kåret til den internetudbyder, der giver kunderne mest værdi for pengene af analyseinstituttet Loyalty Group.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

Nuuday leverede fortsat øget serviceomsætning og kundetilfredshed i 202412.3.2025 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Med en tilgang på 14.000 mobilabonnenter i 4. kvartal øgede Nuuday sin mobilbase med i alt 69.000 abonnenter i løbet af 2024. Nuuday tilføjede også yderligere 20.000 fiberkunder til forretningen, hvilket bragte det samlede antal af nye fiberkunder op på 63.000 for hele året. Efter succesfuldt at have migreret størstedelen af YouSees kundebase til vores nye IT-platform, vil hele YouSee-kundebasen være migreret inden længe. Det markerer en kæmpe milepæl for Nuudays omfattende virksomhedstransformation.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye