Circle K

INGO automatstationer fejrer 10 år med lave priser

For 10 år siden blev varemærket INGO introduceret på det danske og svenske brændstofmarked. Nu fejrer kæden, som tidligere var kendt under navnet JET, 10 år med lave priser. Startskuddet for fejringen sker fredag den 26. april, kl. 15, når INGO inviterer til fødselsdag på alle sine stationer. Hele weekenden tilbyder INGO en prisnedsættelse på 1,10 kr. pr. liter til alle de kunder, som har INGO-appen samt bilvask for kun 10 kr. til alle kunder.

Ændringen af 70 JET stationer i Danmark og 140 i Sverige begyndte i april 2014, og de første INGO stationer så dagens lys. Med et tydeligt koncept og en filosofi om at ingen skal betale med end nødvendigt for at tanke sin bil, har varemærket opnået stor fremgang. I dag tilbyder INGO et netværk på i alt 500 automatstationer i Danmark og Sverige, og cirka 50 af disse har en bilvask.

- Jeg er utroligt stolt over den rejse, vi har været på siden varemærket INGO blev lanceret for 10 år siden. Efter det har vi mere end fordoblet vores netværk af automatstationer med brændstof og desuden lanceret vores eget koncept for bilvask. Men fremfor alt er jeg glad for, at vi tilbyder præcis det som kunderne vil have – en hurtig og enkel tankning til lav pris. Jeg glæder mig til at fejre vores 10-års fødselsdag sammen med vores kunder hele året, siger Erika Johansson, direktør i INGO

INGOs 10-års fejring starter i april og fortsætter hele året. Kunderne kan se frem til festligheder på stationerne og i forbindelse med andre arrangementer samt konkurrencer og tilbud i INGO-appen.

Om os

INGO (tidligere JET) åbnede sine første selvbetjeningsstationer i 1985 i Danmark og har siden starten fokuseret på hurtigt og effektivt at sælge brændstof til en lav og fair pris. INGO er repræsenteret i Danmark med cirka 200 stationer og i Sverige med cirka 300 stationer. Siden 2012 har INGO været ejet af det canadiske selskab Alimentation Couche Tard.

Følg pressemeddelelser fra Circle K

Flere pressemeddelelser fra Circle K

Circle K satser på elbilopladning til erhvervskunder – vil have 25 pct. af markedet26.2.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Circle K er i fuld gang med omstillingen til en fremtid med elbiler. Udover opbygningen af et milliarddyrt netværk af lynladestandere over hele landet sætter Circle K nu strøm til sin erhvervssatsning med et erklæret mål om at tage en fjerdedel af markedet for opladning af firmabiler. Med det nye tiltag forventer kæden allerede i år at etablere flere tusinde ladere hos virksomheder og hjemme hos medarbejderne.