All Things Live ApS

French Express: Ed Banger-affilierede Boston Bun og Charlie Motto kommer til Danmark

Der bliver varme franske fornemmelser i VEGA til sommer, hvor Boston Bun og Charlie Motto kommer til Danmark som en del af French Express-konceptet 6. juni.

Boston Bun
Boston Bun Foto: Alexandre Faraci

Til sommer kan du danse solen ned til lyden af noget af det bedste fra house og french touch, når Boston Bun akkompagneret af Charlie Motto som support besøger Danmark.

DJ’en Thibaud Noyer, bedre kendt under kunstnernavnet Boston Bun, har de seneste år etableret sig som en af mest funklende stjerner inden for netop genrerne house og French touch, og gjorde sig for alvor bemærket efter sin involvering i produktionen af Fred Agains single ”Marea (we’ve lost dancing)” fra 2021.

Selv fik han sit store internationale gennembrud i 2017 med nummeret ”Missing You”. Hans egne sange kan beskrives som følsomme, dansende og flirtende med krymmel af disco på toppen – en kombination publikum rundt om i verden i stigende grad har haft svært ved at modstå.

Snart kan han opleves i Lille VEGA til French Express, hvor har han landspersonen Charlie Motto med på plakaten. Mottos rørende popmusik, der blandt andet er inspireret af alternative popikoner som Kate Bush og Caroline Polachek, kan fortrylle enhver og drager publikum med ind i hendes sensuelle franske univers.

The French Express Nordic turné præsenteres i samarbejde med og med støtte fra Instituts Français iParis, Danmark, Norge og Sverige.

French Express: Boston Bun + support: Charlie Motto
Torsdag 6. juni 2024 - Lille VEGA, København
Billetsalget starter: 26. april kl. 10
Billetpris: 200,- plus gebyr
Billetsalg via: allthingslive.dk / vega.dk / ticketmaster.dk

Boston Bun

Om All Things Live

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter med internationale og lokale artister samt lokal og international comedy.

Vi beskæftiger os med alle typer kunstnere, og vores repertoire spænder bredt fra rock, over opera og hiphop til de allerstørste pop-navne, og vi har arrangeret koncerter med blandt andre The Rolling Stones, Rammstein, Justin Bieber, Céline Dion, Katy Perry, Sam Smith, Andrea Bocelli, Michael McIntyre, Kevin Hart, Trevor Noah, MORTEN, Fabräk, Pauline, Nabiha og lavet lokale comedy tours med Heino Hansen, Ruben Søltoft og BROS.

Følg pressemeddelelser fra All Things Live ApS

Flere pressemeddelelser fra All Things Live ApS