FIT for LIVET

Ny GRATIS app til alle medlemmer

Vægttabsmedicin kan ikke stå alene, hvis vægttabet skal bevares. Omlægning til en sund livsstil er afgørende for at være fit for livet. Vi har lyttet til medlemmernes ønsker. Vi har kreeret. Vi har justeret, og vi har skabt et redskab, der kan støtte medlemmerne på deres vægttabsrejse. Og det bedste af det hele er: Det er gratis.

fit for livet
Foto: FIT for LIVET

FIT for LIVET har netop lanceret en helt ny app til nye og eksisterende medlemmer.

App’en gør det sjovt, nemt og motiverende at følge og tracke sine vægttabsmål.

Seneste dansk forskning har vist, at træning gør det nemmere at lykkes med vægttab og fastholde det efterfølgende.

I app’en får medlemmerne direkte adgang til fællesskab, træning, viden og vejledning.

App’en indeholder:

• Tracking af vægttabsmål
  • Træningsvideoer
  • Aktivitetslog
  • Kostplan
  • Kalorietæller
  • Online fællesskab
  • Læringsmoduler om sundhed og vægttab
  • Video-opskrifter på enkel og sund mad
  • Madplan og indkøbsplanlægning

Og der er mere på vej…

Vi opdaterer og tilføjer løbende nyt indhold i app’en.

Jesper Nygart, speciallæge i almen medicin og stifter af FIT for LIVET:

“Ideen til vores nye app udsprang mest af alt med tanke på livet efter ophør med Wegovy behandling, men mange af vores medlemmer bruger også apps i forbindelse med selve deres vægttabsbehandling. Derfor besluttede vi, at denne app skal være gratis for vores aktive medlemmer, så den enkeltes forløb er bedst muligt.”

Læs mere om app’en her: https://fitforlivet.dk/app/

Om FIT for LIVET

FIT for LIVET er Danmarks største online medicinske vægttabsklinik. Klinikken er stiftet af speciallæge i almen medicin, Jesper Nygart, som er tidligere ejer af Nygart Privathospital fra 1998-2016.

Jesper har selv kæmpet med overvægt i hele sit voksenliv, indtil han tabte sig med vægttabsmedicin. I dag ønsker han at dele sin erfaring og hjælpe andre med at opnå et varigt vægttab og en bedre livskvalitet.

Følg pressemeddelelser fra FIT for LIVET

Flere pressemeddelelser fra FIT for LIVET