Tanja er drevet af at opbygge langvarige relationer med kunderne
Tanja Speldt er ansat som kunderådgiver i Andelskassen på Frederikskaj. Hun kommer med solid erfaring og glæder sig til at opbygge gode relationer til sine kunder.
Tanja Speldt har arbejdet de sidste seks år hos Sparekassen Sjælland på Islands Brygge. Tidligere har hun også været ansat i Sydbank og blandt andet arbejdet som kunderådgiver på Frederiksberg og kreditmedarbejder på Kongens Nytorv. Igennem hendes mangeårige karriere, der begyndte i 1992, har kontakten og relationen til kunderne være drivkraften.
”Jeg kan godt lide at have kontakt med mange forskellige kunder og opbygge en langvarig relation. Som rådgiver har jeg en ærlig og løsningsorienteret tilgang, og så er det vigtigt for mig at være nede på jorden og tale i et sprog, de forstår. Det er en stor tillidssag at blive rådgivet af andre om ens økonomi, og jeg synes, det er spændende at hjælpe med at opfylde kundernes økonomiske drømme og behov der, hvor de er i livet,” fortæller Tanja.
I Andelskassen på Frederikskaj bliver hun en del af et hold med 11 ansatte, og med skiftet til Andelskassen glæder Tanja sig til at arbejde i en bank, der tror på, at en god relation er en tryg og tillidsskabende relation.
”Jeg har fået et meget positivt indtryk af Andelskassen, og jeg oplever, at her hænger handling og ord sammen, og at vi løfter i flok. Andelskassen er en relationsbank, og jeg glæder mig meget til at udleve det og opbygge gode relationer med kunderne, at give dem nogle gode oplevelser og få nogle stærke og erfarne sparringspartnere i mine kolleger,” slutter Tanja af.
Tanja bor i Greve med sin kæreste og 21-årige søn. Fritiden bruger hun gerne sammen med venner og tidligere kolleger i sin store omgangskreds. Yoga giver hende et frirum og en ro i en travl hverdag, hun træner i fitnesscentret og går ture med hunden ved stranden, og så har hun et nytårsforsæt om at læse flere bøger.
Kontakter
Maria BuggeKommunikationskonsulentKommunikation og marketing
Tlf:87993074mbm@andelskassen.dkDanske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.
Følg pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Danske Andelskassers Bank A/S
”Det er vigtigt for mig at opbygge langvarige relationer med kunderne”14.1.2025 07:01:00 CET | Pressemeddelelse
Andelskassen i Aarhus har ansat 28-årige Frederik Kronborg som kunderådgiver. Frederik glæder sig over skiftet til en relationsbank tæt på sin bopæl i Aarhus, hvor han kan fokusere på at opbygge langvarige relationer med kunderne.
”God rådgivning er bundet op på gode relationer”2.1.2025 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Morten Houlberg Varlen værdsætter en god og tæt relation til kunderne. Han er startet i Andelskassen for at blive en del af familien i Andelskassen i København Nord, hvor han allerede kender hele holdet.
”Jeg kan godt lide den tætte relation til kunder og kolleger”18.12.2024 06:57:00 CET | Pressemeddelelse
Sådan fortæller Rasmus R. Madsen om skiftet til Andelskassen i Varde. Her er han startet som kunderådgiver og glæder sig over at være startet i en relationsbank.
Andelskassen i markant strategiskifte: Flytter hovedsæde til Aarhus og styrker formue- og virksomhedsrådgivning i landets to største byer.21.11.2024 08:26:56 CET | Pressemeddelelse
En lang række privatpersoner, virksomhedsejere og familieformuer får ikke den mængde opmærksomhed, rådgivning og professionelle services, som de fortjener og har brug for. Det vil Andelskassen lave om på. Det sker igennem en ambitiøs og gennemgribende nytænkning af bankens værditilbud og rådgivning over for eksisterende og nye kunder. ”Vi kan og skal være meget mere for de interessante kunder, som i dag ikke får, hvad de fortjener i deres eksisterende bank. Hvad enten de er formuende privatpersoner, familier eller virksomhedsejere i SMV-segmentet. Vi læner os nu meget mere i retning af dem, og jeg glæder mig til at vise, hvad Andelskassen kan give dem af værdi gennem relationer, rådgivning og viden,” siger Jan Pedersen, adm. direktør i Andelskassen. Strategien frem mod 2030 hedder ”Virksomheden, familien, formuen. Stærkere sammen”. Den indeholder en række centrale indsatsområder: Markant øget fokus på Private Banking og familieformue-rådgivning Ejerledere får adgang til netværk og nye
”En god relation bygger på ordentlighed, respekt og tillid”5.11.2024 06:31:00 CET | Pressemeddelelse
Sådan fortæller Jørgen Elkjær. Han er netop startet som kunderådgiver i Andelskassen i Viborg og glæder sig over at vende hjem til byen, hvor han har trådt sin barne- og ungdomssko.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum