Nordisk hotelkoncept kommer til Danmark

2 mio. Coop-medlemmer får helt nye fordele

Fra venstre; Anton Nyman (Coop Sverige) – Ulrik Hjulmand (Coop Danmark) – Thomas Cæsar (Coop Norge)

Gennem de seneste år har et nyt hotel-univers haft stor succes hos først Coop i Norge og siden Coop i Sverige.

Nu kommer det til Danmark under navnet Medlemshoteller.dk

Fra i dag kan alle to millioner medlemmer af Coop i Danmark opnå 10 procent i bonus på over 750 hoteller i Danmark, Norge og Sverige samt på danskernes mest populære destinationer i Europa. Bonus kan benyttes som betaling i alle Coops butikker og på Coop.dk.
Bag konceptet står virksomheden Digibreaks fra Dublin:

“Gennem flere år har Digibreaks drevet det meget succesfulde HotellPremien sammen med Coop Sverige og Hotelkupp sammen med Coop Norge. Det er derfor en stor glæde for os, at vi får mulighed for at lancere Medlemshoteller.dk sammen med Coop Danmark, så vi nu for første gang er repræsenteret i hele Skandinavien. Den samlede indkøbskraft fra otte millioner Coop-medlemmer på tværs af regionen gør os i stand til at levere ekstraordinære hotel-tilbud til Coop-medlemmerne,” siger adm. direktør James Lenehan, Digibreaks Limited.

Hos Coop Danmark er man også begejstret for aftalen:
”Jeg er egentlig stolt over, at vi indgår det første skandinaviske partnerskab i alliance med Coop i Sverige og Norge. Og så er det endda med en vifte af udvalgte hoteller af høj kvalitet. Vi ved, at gode rejse- og hoteltilbud er noget af det mest attraktive, når vi spørger vores medlemmer,” siger Kommerciel chef i Coop og med ansvar for bl.a. partnerskaber, Ulrik Hjulmand.

Coops medlemmer kan se alle mulighederne og medlemstilbuddene på www.medlemshoteller.dk
Yderligere information: Ulrik Hjulmand 40615800 / Ulrik.hjulmand@coop.dk

International hæder til 3 af Coops egne varer27.5.2024 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

To Änglamark-produkter og en Coop-vare har netop modtaget den fornemste internationale hæder til kædernes egne mærker. Det er sket ved den årlige prisuddeling, PLMA 2024, som den uafhængige organisation, Private Label Manufacturers Association International, står bag. Ved årets prisuddeling var 550 forskellige produkter fra 72 forskellige kæder i 23 lande med i kapløbet om hæderen. Varerne vurderes efter deres koncept, design og i hvor høj grad de giver værdi for kunderne. De tre vindere fra Coop Danmark er: Änglmark Colour Vaskemiddel, refill Änglamark brun sæbe Coop Protein Bar choco mint Änglamark-produkterne fremhæves for at bringe plastic-reduktion til et nyt niveau og for det gode design. Coop Protein Bar roses for smag, design og koncept. ”Coop har historisk altid lagt vægt på at have stærke unikke egne varer. Derfor er det glædeligt med denne internationale anerkendelse af disse produkter, som er udviklet i vores fælles nordiske indkøbsselskab, Coop Trading,” siger kategoridire