Tech- og mobilitetsselskabet Viggo lancerer nu Electrone 98 - en helt ny strømtype, udviklet til at køre længere per kWh

Tech- og mobilitetsselskabet Viggo melder nu klar med en helt ny strømtype, som de har udviklet for at kunne køre længere per kWh. Det nye produkt hedder Electrone 98, og man kan lade med strømtypen fra den 1. april 2024 på alle ViggoEnergy lynladere.

Der kan lynlades med Electrone 98 på alle Viggos lynladere fra den 1. april 2024.

Viggo opererer i dag fem lynladestationer i København og Aarhus under navnet ViggoEnergy, og de fem lynladestationer bliver i dag opdateret med en helt ny og banebrydende strømtype. Navnet er Electrone 98, og det er en ny og renere strøm, som sætter den eldrevne transport fri.

Med Electrone 98 kører elbiler nemlig 15% længere pr. kWh, og det er godt nyt for både private elbilister samt brugere af Viggo-tjenesten.

Lynlad med en renere strømform

Electrone 98 er strøm, der er renset for overskydende molekyler og tilsat ekstra elektroner. Det er dermed en helt ny type af strøm, som kan hjælpe med at gøre det lettere at vælge elbilen til, fordi den med længere rækkevidde pr. kWh gør direkte op med den rækkeviddeangst som mange har, når det kommer til elbiler.

Du kan nu nemmere booke en Viggo

Lanceringen af Electrone 98 får også stor betydning for Viggos 100% elektriske kørselsservice. Viggo-bilerne skal nu bruge mindre tid tilsluttet en ladestander, og kan dermed bruge mere tid på at transportere dig og alle andre Viggo-brugere rundt

Du kan lynlade med Electrone 98 fra den 1. april 2024.