Quick Autoservice skiftede værkstedskæde og fik flere erhvervsaftaler

Der skulle et kædeskifte til, før Quick Autoservice oplevede fordelene ved at være en del af en værkstedskæde. Nu er han landet hos AutoMester, og det har givet ham adgang til erhvervsaftaler, der styrker forretningen, og så føler han sig både set og hørt i AutoMester-fællesskabet
I hjertet af København finder man den nærmest ikoniske Quick Autoservice, der er et sandt city-værksted med sine to etager. Værkstedet drives af Louis Wael, der selv startede værkstedet for mere end 20 år siden. For fem år siden skiftede han kæde og blev en del af AutoMester. Og spørger man Louis Wael, så har det været den helt rigtige beslutning for ham og Quick Autoservice.
“I fem år har jeg ikke fortrudt det én eneste gang. Det har altid bare fungeret. For mine kunder er AutoMester-stemplet et bevis på den kvalitet, vi leverer hos os. Det er noget, der betyder meget,” udtaler værkstedslederen.
Ny kæde betød mere forretning
Da Louis Wael startede sin forretning, blev han og Quick Autoservice i første omgang en del af en anden kæde for at nå ud til flere kunder. Men han oplevede ikke de fordele, han havde regnet med. Derfor tog han senere beslutningen om at skifte til AutoMester, som ifølge ham har givet mere forretning og en større stemme. For ham har en af de største forskelle været i måden, man fordeler opgaverne hos AutoMester.
“Jeg har rigtig meget gavn af de erhvervsaftaler, der bliver lavet igennem AutoMester. Det jeg virkelig godt kan lide ved AutoMester er, at hvis der kommer en ny aftale ind, så bliver jeg kontaktet og spurgt om, hvad jeg synes om den, før der skrives under. Det er der, jeg tænker “wauw”,” fortæller den erfarne værkstedsleder.
Fælles om fremtiden
Louis Wael fortæller desuden, at han oplever et fællesskab med de andre værksteder, fordi kæden prioriterer, at det skal være der. Og selvom AutoMester er landets største værkstedskæde, så oplever han det ikke som en forhindring i at skabe nærvær hos det enkelte værksted.
“For AutoMester er det vigtigt, hvordan vi ude på værkstederne har det,” mener han.
Og så er der det med fremtiden, for den ser nemlig lys ud, hvis man spørger det københavnske værksted:
“Vi er blevet klædt på til at blive fremtidens bilpark med en række nye tiltag, og nu er vi også blevet et AutoMester E+ værksted, så vi også kan håndtere elbilerne, der kommer flere og flere af.”
Louis Wael, der startede værkstedet alene, har nu fire ansatte og har netop udvidet forretningen med hele 850 kvadratmeter. Som medlem af AutoMester får man desuden adgang og hjælp til blandt andet serviceaftaler og vejhjælp. Og så kan kædekontoret støtte i for eksempel markedsføring, Trustpilot og drift af forretningen.
Nøgleord
Kontakter
Lena Britt Pedersen
Marketing Manager
lena.pedersen@automester.dk
63418988
Billeder
Om Automester
AutoMester er Danmarks største værkstedskæde med næsten 400 værksteder. Den prisvindende kæde investerer i grønnere tiltag og nye teknologier, mens de tilbyder service og reparation af alle slags biler - uanset mærke, model og årgang. Fordi det skal være enkelt at være bilejer.
Følg pressemeddelelser fra AutoMester Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra AutoMester Danmark
Tredje generation er grøn: Løgstrup Auto er AutoMester E+12.5.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Når man er tredje generation, kan man let få en berøringsangst af frygt for at ændre ved noget, der er mange følelser omkring. Rasmus Slej Mikkelsen, der ejer Løgstrup Auto, har det lige modsat, nu hvor han er blevet AutoMester E+: “Man skylder næsten at udvikle værkstedet, så det også har en plads i fremtiden”
Blev AutoMester E+ i april - nu strømmer det til med kunder5.5.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Der er flere ting, der er med til at sikre succes for Taha Nema og hans værksted TS Autoteknik. Det gælder både hans høje karakterer, hans tommelfingerregler for god service - og sidst men ikke mindst, at han er blevet AutoMester E+. “Jeg kan tydeligt se forskel,” fortæller han
Fra millionordrer til motorhjelm: “Ibo” er stolt værkstedsejer31.3.2025 07:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Det kan umiddelbart være svært for de fleste at forstå, hvorfor man skifter en velbetalt stilling i Novo Nordisk ud med at blive værkstedsejer. Men for 35-årige Ibrahim Ittaouil fra Glostrup handler det om et behov for at skabe med hænderne, kærligheden til det gode håndværk og ikke mindst relationen med de lokale kunder. Det lærte han for alvor, da livet slog fra sig
Fra hobbyværksted til prisvindende kæde: BCN Autocenter er AutoMester17.3.2025 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Det startede i et lille hobbyværksted, hvor en ung Mustafa Bicen rodede med biler sammen med sin far. I dag, i en alder af 33, står han som ejer af BCN Autocenter i Taastrup – nu som en del af den prisvindende AutoMester-kæde, kendt for sit høje serviceniveau og tillid fra kunderne
Ordblindhed blev værkstedsejerens vej til succes14.1.2025 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Martin Jensen havde svært ved at læse og skrive i folkeskolen og blev i stedet skarp til at fikse cykler og knallerter for skolekammeraterne. I dag ejer han Janderup Autoservice, et 570 kvadratmeter stort autoværksted, der som AutoMester E+ nu også er uddannet i at håndtere el- og hybridbiler
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum