Lidl åbner første butik i Marielyst på Falster

Torsdag morgen åbnede dagligvarekæden Lidl dørene til sin første butik i Marielyst på Falster. I front for butiksteamet står den erfarne og lokalkendte butikschef Brian Kok, som ser frem til at lære kunderne endnu bedre at kende.

Butikschef Brian Kok åbnede torsdag morgen Lidls første butik i Marielyst på Falster og bød kunderne inden for til gode åbningstilbud, smagsprøver på Lidls produkter og gavekort til butikken.

Beboerne i Marielyst har fået sig en ny dagligvarebutik at handle i, da Lidl torsdag morgen åbnede sin nyeste butik på Stovby Ringvej 5B.

Det var en stolt og spændt butikschef, der kunne byde kunderne inden for først til naboaften onsdag og efterfølgende ved den officielle åbning dagen efter:

”Jeg synes jo selv, at vi har manglet nogle flere indkøbsmuligheder på Falster. Så jeg har været meget spændt på, hvordan butikken ville blive modtaget. Stemningen har været virkelig god både i går og i dag og opbakningen har været over alt forventning,” fortæller Brian Kok, med et smil.

Den 51-årige købmand er selv fra Falster og har mange års erfaring i dagligvarehandlen bag sig. Nu glæder han sig til at lære de lokale og de besøgende i Marielyst endnu bedre at kende:

”Nu kender jeg jo allerede byen og flere af de lokale godt i forvejen, så nu er det ellers bare at komme i gang med at drive en fantastisk butik og for alvor at få hilst på alle vores kunder. Her på Falster kommer vi hinanden ved, og det ser vi også frem til at gøre i butikken,” siger Brian Kok.

En god placering

Butikken i Marielyst er Lidls kun anden butik på Falster. Derfor glæder ejendomsdirektør i Lidl, Mads T. Nielsen, sig over, at falstringerne nu har fået endnu en Lidl-butik at handle i:

”I Lidl har vi et stærkt butikskoncept, som med vores anerkendte bakeoff-sortiment, store frugt- og grøntafdeling og mange spændende landetemaer gør os attraktive for både de lokale beboere, samt for de mange turister, der besøger byen hvert år. Vi har store forhåbninger til butikken i Marielyst, og vi glæder os til at følge Brian og hans kolleger fremover.”

Brian Kok stemmer i:

”Nu er vi her endelig i Marielyst, og mine kolleger og jeg glæder os alle til at komme i gang. Så kig forbi, udforsk butikken og hils på os,” siger Brian Kok til slut.

Hvis du gerne vil møde Brian Kok, hans team og ikke mindst tjekke den nyeste Lidl-butik ud, så finder du den på Stovby Ringvej 5B, 4873 Marielyst. Der er åbent mandag-søndag klokken 7-21.30.