OiSTER lancerer data til USA, Thailand og Tyrkiet
Det er ærgerligt at mangle data på ferien, når man skal have minderne foreviget og gemt i skyen, dele oplevelser på sociale medier eller finde vej med telefonens GPS. Men nu er det blevet lidt nemmere for OiSTERs kunder at undgå datamangel på rejsen. I dag introducerer OiSTER nemlig OiSTER Travel, der giver mulighed for at få mere data på ferien.

Når man som OiSTER-kunde rejser til USA, Tyrkiet eller Thailand, kan man fremover få ekstra data med på ferien. Det eneste man skal gøre er, at sende en SMS til 1426 med teksten “Travel20”, hvorefter man modtager 20 ekstra gigabyte data, der fra købstidspunktet gælder i 30 dage. Prisen for denne ekstra ydelse er 79 kr. og tilføjes automatisk til ens regning.
Direktør for 2nd Brands i 3, Anthony Lim, glæder sig til at kunne tilbyde OiSTER-kunderne den nye mulighed. OiSTER Travel giver nemlig mulighed for, at kunderne kan have et abonnement til en attraktiv pris året rundt og samtidig tilkøbe ekstra data, hvis de skal rejse til af de tre destinationer, forklarer han:
“Vi er virkelig glade for at kunne tilbyde den nye service, for de fleste har nok prøvet at stå i den situation, at være på ferie og løbe tør for data. Det smarte ved OiSTER Travel er, at man ikke skal skifte abonnement før rejsen for at få ekstra data, men bare tilkøbe det som tillægsprodukt til det abonnement, man allerede har. Vi vil gerne gøre det så nemt som muligt for kunderne at få ekstra data, hvis de har behov for det. Eks. kan man jo købe ekstra data forud for ens rejse, så man er klar til ferien.”
Ifølge en intern undersøgelse fra OiSTER, er kunderne i høj grad interesseret i at rejse til netop Thailand, Tyrkiet eller USA. I første omgang lanceres konceptet derfor i disse tre lande. Anthony Lim afviser dog ikke, at konceptet kan udvides på længere sigt til også at være tilgængeligt i andre lande udenfor EU.
“Om lidt kommer påsken, hvor mange planlægger at tage på ferie. Det bliver derfor den første store mulighed for både kunderne og os til at prøve det nye koncept af. Vi håber, det bliver taget godt imod, og vi kigger selvfølgelig også løbende på, om det er noget, vi kan tilbyde i andre lande,” afslutter han.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Tlf:31200202presse@3.dkOm OiSTER
OiSTER er en del af 3, der tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 4G og 5G mobilnetværk. 3’s mere end 1,5 mio. kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 73 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 Danmark har kontor i Københavns nye bydel, Carlsberg Byen, hvor vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
3 indgår samarbejde med Sol og Strand10.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag kan 3 og Sol og Stand offentliggøre, at de indgår et nyt samarbejde. Det består i, at sommmerhusejere, der udlejer deres sommerbolig til feriegæster via Sol og Strand, nu får mulighed for at købe 5G-internet fra 3 til deres sommerhus til en særlig udlejerpris.
Malou Back bliver Chief Operating Officer hos 33.3.2025 05:31:00 CET | Pressemeddelelse
Pr. 1. marts 2025 udnævnes Chief Commercial Officer i 3, Malou Back, til Chief Operating Officer, COO. I samme ombæring får hun også ansvaret for 3’s Kundeservice samt OiSTER og Flexii, hvor Anthony Lim fortsat vil stå for den daglige drift.
Her tog danskerne hen i vinterferien27.2.2025 05:32:00 CET | Pressemeddelelse
Skolernes vinterferie i uge syv og otte er netop overstået. En intern opgørelse fra 3 viser, at 3’s kunder i al fald har udnyttet ferien til både at sætte kursen mod Europas skiløjper men også længere væk mod varmere himmelstrøg.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum