Lidl slår dørene op i Hadsund
Nu har borgerne mulighed for at købe dagligvarer fra Lidl i byen. I morges åbnede Lidl deres første butik i Hadsund – og det gik ikke ubemærket hen. Her var mange mødt op for at se butikken og møde butikschef, Jesper Hovedskou, og hans team, som stod klar med højt humør og gode åbningstilbud.
![Butikschef Jesper Hovedskou og borgmester Mogens Jespersen klippede torsdag morgen den røde snor til Lidls første butik i Hadsund.](/data/images/public/13559974/13790007/dab08336-12f6-4556-b875-ccaa60083e1e-w_720.jpg)
Hadsund har fået deres første Lidl butik. I den tidligere Aldi-bygning på Broparken 2 slog Lidl i morges dørene op til morgenfriske kunder, der var mødt op for at være blandt de første til at gøre sine indkøb og drage fordel af de attraktive åbningstilbud. Da butikschef Jesper Hovedskou og borgmester Mogens Jespersen bød kunderne velkommen var det med stor spænding:
"Jeg har arbejdet i Lidl i 17 år, og den følelse man har i kroppen til en nyåbning er uden sammenligning. Man har gået og gjort butikken klar til at stå snorlige til åbningen og man er et nyt butiksteam, der alle er spændte på at komme i gang og se, hvordan byen tager imod os. Heldigvis har opbakningen været stor. Da der var kø til naboaften i går aftes, troede jeg ikke, at der også ville være kø i morges, men det var der. Det er bare helt fantastisk,” fortæller en glad butikschef, Jesper Hovedskou.
Onsdag aften deltog omkring 650 personer i Lidls naboaften, og i morges var der igen mange borgere, der var mødt op til den officielle åbning. Her blev der serveret kaffe og morgenmad fra butikkens store bake-off afdeling.
En butik, der ikke er bange for at implementere nye initiativer
Kunderne i Hadsund kan med den nye Lidl se frem til en butik, der ikke er bange for at tænke innovativt og prøve nye idéer af. En særlig karakteristika ved butikken er dens fravær af tobaks- og nikotinprodukter på hylderne. Ifølge Jesper Hovedskou er Lidls tilgang til at implementere nye initiativer en helt central del af Lidls måde at være købmænd.
”I Lidl er vi ikke bange for at tænke nyt. Det er fraværet af tobak og nikotin et tydeligt bevis på. Vi tager aktiv stilling til, hvilke købmænd, vi gerne vil være. Jeg er stolt af at arbejde i en butik, der prioriterer kundernes sundhed og går forrest i branchen med vigtige dagsordener. Selvom kunderne ikke kan købe tobak hos os, vil jeg gøre mit ypperste for at sikre, at kunderne kan foretage deres samlede indkøb hos os,” fortæller Jesper Hovedskou.
Gå på opdagelse i den nye Lidl på Broparken 2 i Hadsund hver dag fra kl. 7-21.30.
Nøgleord
Kontakter
Thomas SejersenPresseansvarlig - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkBilleder
Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Præstø har fået sin første Lidl18.7.2024 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag morgen stod kunderne i kø for at besøge Præstøs nyeste butik, da dagligvarekæden Lidl åbnede dørene på Næbvej 1. Efter at have fået smurte sandwich og frisk kaffe kunne de strømme ind i butikken, få smagsprøver på Lidls produkter og gå på opdagelse i dagens gode tilbud.
Præstøeren Annika tager tøjlerne som butikschef i hjembyens første Lidl4.7.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl er nu parat med åbningsdagen for dagligvarekædens første butik i Præstø. Torsdag d.18. juli klokken 8 kan kunderne således udforske butikkens mange gode tilbud og hilse på et velkendt ansigt. Butikschef Annika Eid har nemlig boet i Præstø siden hun var 14 år og er nu opsat på at give den bedste indkøbsoplevelse i byen.
Vigtig kundeinformation vedrørende ”Farofa 400 g”3.7.2024 18:49:47 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark tilbagekalder Farofa 400 g med Bedst før 07.10.2024 batch nr. PL 158, da produktet er harsk.
Første Lidl Innovate produkt er allerede på hylderne3.7.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I december lancerede dagligvarekæden Lidl i samarbejde med Food & Bio Cluster Lidl Innovate. Formålet er at støtte danske iværksættere og små virksomheder med innovative fødevareprodukter og give dem hyldeplads. Nu kommer de første produkter fra forløbet på hylderne. Det er produkterne fra det danske startup BRØL, som brygger øl af overskudsbrød.
Lidl og WWF indgår strategisk internationalt partnerskab27.6.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Dagligvarekæden Lidl og WWF har indgået et femårigt internationalt partnerskab i alle de 31 lande, hvor Lidl er repræsenteret inklusive Danmark. Det langsigtede strategiske samarbejde med WWF fokuserer på Lidls arbejde med bæredygtighed gennem hele dagligvarekædens værdikæde for at bidrage til at tackle en række globale miljøudfordringer. Målet er at gøre det lettere for Lidls kunder at vælge bæredygtigt og fremme forretningsmodeller, der tager hensyn til naturen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum