Lidl Danmark

Lidl slår dørene op i Hadsund

Del

Nu har borgerne mulighed for at købe dagligvarer fra Lidl i byen. I morges åbnede Lidl deres første butik i Hadsund – og det gik ikke ubemærket hen. Her var mange mødt op for at se butikken og møde butikschef, Jesper Hovedskou, og hans team, som stod klar med højt humør og gode åbningstilbud.

Butikschef Jesper Hovedskou og borgmester Mogens Jespersen klippede torsdag morgen den røde snor til Lidls første butik i Hadsund.
Butikschef Jesper Hovedskou og borgmester Mogens Jespersen klippede torsdag morgen den røde snor til Lidls første butik i Hadsund.

Hadsund har fået deres første Lidl butik. I den tidligere Aldi-bygning på Broparken 2 slog Lidl i morges dørene op til morgenfriske kunder, der var mødt op for at være blandt de første til at gøre sine indkøb og drage fordel af de attraktive åbningstilbud. Da butikschef Jesper Hovedskou og borgmester Mogens Jespersen bød kunderne velkommen var det med stor spænding:

"Jeg har arbejdet i Lidl i 17 år, og den følelse man har i kroppen til en nyåbning er uden sammenligning. Man har gået og gjort butikken klar til at stå snorlige til åbningen og man er et nyt butiksteam, der alle er spændte på at komme i gang og se, hvordan byen tager imod os. Heldigvis har opbakningen været stor. Da der var kø til naboaften i går aftes, troede jeg ikke, at der også ville være kø i morges, men det var der. Det er bare helt fantastisk,” fortæller en glad butikschef, Jesper Hovedskou.

Onsdag aften deltog omkring 650 personer i Lidls naboaften, og i morges var der igen mange borgere, der var mødt op til den officielle åbning. Her blev der serveret kaffe og morgenmad fra butikkens store bake-off afdeling.

En butik, der ikke er bange for at implementere nye initiativer   

Kunderne i Hadsund kan med den nye Lidl se frem til en butik, der ikke er bange for at tænke innovativt og prøve nye idéer af. En særlig karakteristika ved butikken er dens fravær af tobaks- og nikotinprodukter på hylderne. Ifølge Jesper Hovedskou er Lidls tilgang til at implementere nye initiativer en helt central del af Lidls måde at være købmænd.

”I Lidl er vi ikke bange for at tænke nyt. Det er fraværet af tobak og nikotin et tydeligt bevis på. Vi tager aktiv stilling til, hvilke købmænd, vi gerne vil være. Jeg er stolt af at arbejde i en butik, der prioriterer kundernes sundhed og går forrest i branchen med vigtige dagsordener. Selvom kunderne ikke kan købe tobak hos os, vil jeg gøre mit ypperste for at sikre, at kunderne kan foretage deres samlede indkøb hos os,” fortæller Jesper Hovedskou.

Gå på opdagelse i den nye Lidl på Broparken 2 i Hadsund hver dag fra kl. 7-21.30.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Følg pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark

Lidl bakker op om regeringens udmelding om salgsbegrænsning af tobak – har allerede 24 tobaks- og nikotinfrie butikker7.5.2025 10:42:41 CEST | Pressemeddelelse

Onsdag den 7. maj offentliggjorde regeringen deres plan for at begrænse antallet af steder, der forhandler tobak og nikotin. I dagligvarekæden Lidl Danmark annoncerede man allerede i 2023 en plan for endelig udfasning af alle tobaks- og niktonprodukter, og derfor bakker man op om regeringens tiltag og kalder det et vigtigt skridt mod en sundere fremtid.

Lidl i ambitiøs digital satsning: Ny scan-selv-løsning giver større kundetilfredshed og mindre svind23.4.2025 14:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Lidl Danmark er i gang med en landsdækkende udrulning af en ny og moderne scan-selv-løsning, der kombinerer effektiv teknologi med nærværende kundeservice, og resultaterne er allerede at se. Det er blevet nemmere og hurtigere for kunderne at handle, samtidig med at svindstatistikken er forbedret, fortæller salgs-, udviklings-og ejendomsdirektør, Mads T. Nielsen.

Lidls nye private label-mærke er landet i butikkerne: Madværket samler flere hundrede hverdagsprodukter fra danske leverandører under ét nyt fælles brand31.3.2025 06:03:00 CEST | Pressemeddelelse

Når Lidls kunder er på indkøb efter danske hverdagsprodukter til gode priser, skal de kigge efter det røde Madværket-logo. Et nyt dansk private label-brand, der samler et bredt udvalg af danskproducerede fødevarer, er nemlig landet i kædens butikker. Lidl vil gøre det nemmere for forbrugerne at vælge og støtte danske lokale producenter, hvilket både bidrager til en bedre forsyningssikkerhed og arbejdspladser i Danmark.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye