STARK udvider forretningen i Rønne med over 4000 kvadratmeter

Efter knap tre år er STARKs forretning i Rønne vokset ud af sine rammer. Derfor udvider STARK nu forretningen med ny drive-in-hal og større udeareal.

I juni 2021 slog STARK dørene op til sin første forretning på Bornholm i Rønne. Godt et år senere - i marts 2022 - fik STARK Rønne følgeskab af STARK Allinge, og nu fortsætter STARK udviklingen med en udvidelse af forretningen i Rønne.

STARK udvider butikken med 800 kvadratmeter, mens der bliver etableret en ny drive-in-hal på 1000 kvadratmeter, samt udeareal på 2500 kvadratmeter. For at kunne gøre forretningen større har STARK overtaget Brødrene Dahls tidligere lokaler på Lillevangsvej.

I forbindelse med udvidelsen bliver sortimentet til et bredt udvalg af kunder – alt fra murere og malere til kloakmestre og tømrere – også markant større.

"Vi har nu været på Bornholm i snart tre år, og vi er blevet taget særdeles godt imod. Med de ekstra kvadratmeter er det vores ambition at give både de professionelle håndværkere og de private kunder en endnu bedre oplevelse, når de besøger os," siger Kristian Beyer Holm, trælastdirektør i STARK Rønne.

Byggearbejdet er allerede godt i gang. Onsdag d. 13. marts 2024 byder STARK Rønne derfor kunderne indenfor til åbningsfest.

I sidste uge annoncerede STARK en udvidelse af forretningen i Hørsholm, og senere på året udvider STARK antallet af forretninger, når virksomheden åbner nyt stort byggecenter i Næstved.