Zleep Hotels udvider med nyt hotel i Horsens

Horsens, 2024 - Der er nu 15 hoteller i Zleep Hotels portefølje efter der i fredags d. 1. marts blev åbnet for dørene til Zleep Hotel Horsens, placeret midt i Recharge City.

Zleep Hotel Horsens

Alle 15 Zleep hoteller, spredt i Danmark og Europa, er kendt for at tilbyde moderne bekvemmeligheder og dansk design til den rejsende – og på hotellet i Horsens er ingen undtagelse.

Zleep Hotel Horsens har været i støbeskeen siden slutningen af 2021 - og i fredags d. 1. marts kunne åbningen ske. Hotellet er placeret strategisk midt i Recharge City, som er Europas første og største sikrede parkeringsplads til lastbiler med EU-platincertificering og kan huse op til ca. 450 parkerede lastbiler.

En afslapningsoase på en gigantisk parkeringsplads

Med fokus på moderne, dansk design er det nye hotel i Horsens et symbol på kvalitet og komfort. Fra indretning til service vil gæsterne opleve en unik kombination af elegance og funktionalitet, der kendetegner Zleep Hotels’ generelle koncept; Kvalitetsovernatning til priser, der ikke holder dig vågen om natten.

Vores hotel er mere end bare et sted at sove. Det er en afslapningsoase, hvor man kan hvile kroppen i rare omgivelser. For stamgæster bliver det hurtigt et hjem væk fra hjemmet, hvor man kan forvente kvalitet, komfort og en pris, der ikke sprænger budgettet.” udtaler Peter Haaber, CEO af Zleep Hotels.

Udover Zleep hotellet i Recharge City, er der også 3 restauranter, en servicestation, en tankstation, ladestandere til lastbiler, værksted og vaskeområder for tung trafik.

Det spritnye innovative hotel byder på 164 værelser fordelt på 5 etager, lounge- og morgenmadsområde samt reception og bar. Hotellet er placeret tæt ved motorvejen ved afkørsel 57 Horsens Syd, hvor det er nemt at komme til og fra.

Med sin beliggenhed nær E45 motorvejen og nem adgang til lokale seværdigheder i Jylland forventer vi, at hotellet medbringer sig de forretningsrejsende, chauffører, håndværkere, turister – og ikke mindst familien på farten. Derudover ser vi allerede nu walk-ins checke ind, hvilket også er forventeligt taget beliggenheden i betragtning.” udtaler Ulrik Guldborg, Hotel Manager for Zleep Hotel Horsens.

Det er lige nu muligt at booke en overnatning på Zleep Hotel Horsens til en attraktiv åbningspris fra DKK 499,-.

Åbningstilbuddet kan bookes på egen hjemmeside: https://hrewards.com/da/zleep-hotel-horsens/tilbud/opening-special-zleep-hotel-horsens

Den officielle åbningsfest finder sted fredag d. 15. marts, hvor offentligheden er velkomne fra kl. 15.00.

Zleep Hotel Horsens

Zleep Hotels er en del af H World Internationals brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris for de mange. I dag består hotelkæden af snart 14 hoteller i Danmark, et i Spanien, et i Tjekkiet - og 10 nye hotelprojekter er allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2025 i samarbejde med Deutsche Hospitality.

Vores danske rødder og værdisæt afspejler sig i vores måde at drifte hoteller på. Derfor vil du altid opleve at god service, kvalitet og skandinavisk design går hånd i hånd på vores hoteller, og dét uanset hvilket land du besøger os i.

Om H World International

H World International combines the strengths of seasoned brands with international hotel expertise. The company is represented in Europe, the Middle East, India and Africa, as well as in the Asia-Pacific region, and is advancing expansion with a balanced blend of lease, management, and franchise hotels. Nine unique brands are united under the umbrella of H Rewards – the consumer-focused and simple booking platform and unique loyalty program with more than 218 million members worldwide. H World International is part of H World, one of the world’s largest and fastest growing hotel groups. Further information is available at int.hworld.com.

Steigenberger Icons are extraordinary hotels that combine unique historical value with modern concepts. Steigenberger Porsche Design Hotels combine the distinctive Porsche Design Lifestyle with hospitality and service. At Steigenberger Hotels & Resorts, guests enjoy an unforgettable and top-class hotel experience. Jaz in the City is a lifestyle brand concentrating on music: always in sync, lively, and unique. House of Beats supports local heroes and is an innovative brand with an uncompromising community approach. IntercityHotel is synonymous with flexible mobility and central locations and offers high standards for design and comfort. Maxx stands for what is most important in the mid-scale range of the market. Zleep Hotels offer Danish design, quality, and Scandinavian simplicity at an affordable price. Ji Hotel serves guests with a reserved eastern aesthetic, well-designed technology, and plenty of room for individuality. Book your stay at hrewards.com