STARK sammenlægger Svendborg-forretninger

Byggecenterkæden STARK samler sine aktiviteter i Svendborg, hvor forretningen på Odensevej fremover skal udgøre virksomhedens centrum i det sydfynske. Beslutningen er truffet for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse.

Markedet i det sydfynske er i hastig forandring, og der er sket meget siden STARK overtog Jens Schultz-forretningen i Svendborg tilbage i 2021. Med udgangen af marts sammenlægger STARK derfor aktiviteterne i de to forretninger på henholdsvis Rødeledsvej og Odensevej til én større forretning, som fremover vil have til huse på Odensevej.

"Vi samler vores aktiviteter for at skabe et byggecentrum i Svendborg, hvor vi på én lokation kan tilbyde kunderne det bredeste og dybeste vareudvalg, høj service og adgang til rådgivning. Da størstedelen af kunderne i dag henvender sig på Odensevej og vores udkørselsforretning i forvejen ligger her, har det været naturligt for os at udvide på dén adresse," siger Søren Lysemose, direktør i STARK Svendborg.

Forretningen på Rødeledsvej har sidste åbningsdag mandag d. 1. april 2024.

STARK Group opnår platinplacering for tredje gang i træk i EcoVadis' bæredygtighedsrating26.2.2024 14:24:30 CET | Pressemeddelelse

For tredje gang i træk sikrer STARK Group sig den højeste udmærkelse, en platinplacering, i EcoVadis' globale bæredygtighedsvurdering og fastholder dermed sin position blandt top 1 procent af de mere end 125.000 vurderede virksomheder. Siden modtagelsen af virksomhedens første platinplacering i 2021 har STARK Group arbejdet på kontinuerligt at forbedre sine bæredygtighedspraksisser og er klatret op ad rangstigen fra 78 til 88 point ud af 100.