STARK sammenlægger Svendborg-forretninger

Byggecenterkæden STARK samler sine aktiviteter i Svendborg, hvor forretningen på Odensevej fremover skal udgøre virksomhedens centrum i det sydfynske. Beslutningen er truffet for at sikre den bedst mulige kundeoplevelse.

Markedet i det sydfynske er i hastig forandring, og der er sket meget siden STARK overtog Jens Schultz-forretningen i Svendborg tilbage i 2021. Med udgangen af marts sammenlægger STARK derfor aktiviteterne i de to forretninger på henholdsvis Rødeledsvej og Odensevej til én større forretning, som fremover vil have til huse på Odensevej.

"Vi samler vores aktiviteter for at skabe et byggecentrum i Svendborg, hvor vi på én lokation kan tilbyde kunderne det bredeste og dybeste vareudvalg, høj service og adgang til rådgivning. Da størstedelen af kunderne i dag henvender sig på Odensevej og vores udkørselsforretning i forvejen ligger her, har det været naturligt for os at udvide på dén adresse," siger Søren Lysemose, direktør i STARK Svendborg.

Forretningen på Rødeledsvej har sidste åbningsdag mandag d. 1. april 2024.