Kazy Lambist bringer fransk electro-pop finesse til Lille VEGA

Når vinterkulden melder sig, bringer Kazy Lambist lyden af Sydfrankrig med sig til København og forvandler Lille VEGA til et drømmende dansegulv med lyden af sin melodiøse electro pop 4. december.

Kazy Lambist
Kazy Lambist Foto: Antoine Henault

Den fremadstormende producer og DJ, Kazy Lambist, er tilbage med friske elektroniske poptoner efter næsten seks år i intens produktions-hi. Hans virale gennembrud ”Doing Yoga” indbragte ham prisen som ”new talent” ved publikumsprisen Inrocks Lab i 2015, international anerkendelse fra blandt andre filminstruktøren Guillermo Del Toro og førte til et samarbejde med modedesigneren Jean-Charles de Castelajac.

Han har på tidligere musikalske udspil samarbejdet med blandt andre Jean-Benoît Dunckel (Air) og den italienske rapper Tutti Fenomeni. På det kommende album Moda er inspirationskilderne kommet endnu længere omkring på verdenskortet, med udtryk og samarbejder med kunstnere fra Tyrkiet til Italien og hans hjemegn, Montpellier i Sydfrankrig.

Kazy Lambists karakteristiske luftige og legende lyd af et solbeskinnet dansegulv ved Middelhavet har ligeledes allerede bragt ham vidt omkring på verdens livescener og natklubber, blandt andet på en omfattende fælles turné i USA sammen med landsmanden Kid Francescoli.

Til december kan dansehungrende fans af fransk elektronisk pop glæde sig til at blive inviteret med indenfor i hans sofistikerede, sensuelle og følelsesladede univers, når Kazy Lambist indtager scenen i Lille VEGA.

KAZY LAMBIST
4. DECEMBER 2024 – LILLE VEGA, KØBENHAVN
BILLETSALGET STARTER: 29. FEBRUAR KL. 10
BILLETSALG VIA: TICKETMASTER.DK / ALLTHINGSLIVE.DK / VEGA.DK

All Things Live Denmark er tidligere ICO Concerts, som er en af Nordens største og ældste koncertarrangører, og er gennem mere end 30 år en af de førerende selvstændige nordiske promoters. All Things Live Denmark promoverer årligt mere end 600 shows på tværs af Danmark, Skandinavien og resten af Europa med hovedfokus på koncerter samt national og international comedy.