Ny centerdirektør skal stå i spidsen for rådgivningscenter i Horsens

Andelskassen har ansat Malene Marnow Glyngø som centerdirektør. Malene skal være med til at opbygge Andelskassens nye rådgivningscenter i Horsens.

Malene Marnow Glyngø er ansat som centerdirektør i Andelskassens nye rådgivningscenter i Horsens.

Malene kommer med en solid baggrund i den finansielle sektor, da hun både har været ansat i Realkredit Danmark og Danske Bank og sidst i SparNord, hvor hun efter fem år i afdelingen i Horsens blev ansat som afdelingsdirektør privat i Kolding. Det har givet hende et utroligt godt kendskab til Trekantområdet og det sydlige Østjylland.

Malene ser et stærkt match mellem sine egne værdier, og det, at Andelskassen er en relationsbank, hvor alle arbejder ud fra perspektivet ”Vi tror på, at alle har brug for gode relationer”.

”Jeg vægter tillid utrolig højt, og tillidsforholdet i relationen til kunden betyder meget for mig. Vi skal give kunderne de bedste muligheder, og de skal føle sig trygge i det, vi anbefaler. Den tryghed og tillid kommer ved, at vi er nærværende i mødet med kunderne. Så vi lærer hinanden at kende”, lyder det fra Malene Marnow Glyngø.

Men ikke kun det skarpe fokus på den gode kunderelation er vigtig for Malene. Med skiftet til Andelskassen har hun fået vækket det, hun selv omtaler som ”eventyrlysten”.

”At være med til at opbygge et rådgivningscenter i et område, hvor Andelskassen ikke tidligere har været fysisk til stede, er en ”once in a lifetime” mulighed. Og med det rette hold, muligheden for at udforske markedet med helt nye briller og dyrke mine relationer, er jeg sikker på, at det bliver en succes,” siger hun og understreger i den forbindelse glæden ved at skulle opbygge et hold, hvor alle er optaget af at spille hinanden gode.

Det hold er Malene lige nu i gang med at sætte, og flere interessante kandidater har meldt sig på banen. Indtil Malene – sammen med nye, gode kolleger – har fundet de helt rigtige lokaler i Horsens, vil kunderådgivningen foregå online og hos kunderne. Særligt sidstnævnte har man stor succes med i Andelskassens øvrige rådgivningscentre.

Privat bor Malene Marnow Glyngø i Juelsminde med sine fire børn, der er i alderen 11 - 16 år. Efter at have boet en årrække i Grønland som barn og med en afstikker til København i forbindelse med uddannelse og job, har Juelsminde været basen. Fritiden bliver brugt sammen med børn, kæreste og gode venner og gerne med koncerter, rejser eller andre oplevelser på programmet.

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj og 18 afdelinger rundt i landet. I hele organisationen tager vi afsæt i, at vi tror på, at alle har brug for gode relationer. Det er det, der får os til at sige højt, at vi er mere end bare en bank. Vi er mennesker, der interesserer os for andre mennesker. Det præger vores rådgivning af både privat- og erhvervskunder.