Jane Printzlau er ny rådgiver i Middelfart Sparekasses afdeling i Svendborg

Middelfart Sparekasse har ansat 40-årige Jane Printzlau som rådgiver i sparekassens afdeling i Svendborg. Pressefoto

Nyt job: 40-årige Jane Printzlau kommer til Middelfart Sparekasse fra et job som uvildig finansiel rådgiver. Derudover underviser hun på uddannelsen til finansøkonom og finansbacheloruddannelserne i Odense, hvor hun tidligere har arbejdet fuld tid på UCL som adjunkt.

Inden da var hun ansat i Andelskassen i Svendborg, men nu får hun altså sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling i Svendborg - byen, hvor hun er født og opvokset.

- Jeg er en ægte svendborgpige. Jeg har aldrig boet andre steder, og jeg kommer nok heller aldrig til det, siger den stolte svendborgenser.

- Det bedste ved jobbet er, når jeg kan gøre en forskel - samt relationerne. Jeg brænder for den gode rådgivning og lidt mere komplekse sager, hvor jeg kan bidrage med løsninger, kunderne måske ikke selv havde tænkt på. Det er også derfor, jeg har valgt Middelfart Sparekasse. Her er fokus på kunden, mennesket og den gode udvikling - og så har jeg flere tidligere kolleger, som i dag arbejder i sparekassen og siger, at de aldrig har haft en bedre arbejdsplads, siger Jane Printzlau.

Privat bor hun sammen med Martin, og fritiden går i øjeblikket med at renovere parrets nye (gamle) hus, som de overtog for ganske nylig. Hun følger både sin datter på håndboldbanen og de gule fra GOG sammen med datteren. I det hele taget bruger parret meget tid med deres tilsammen fire store børn, og herudover elsker Jane Printzlau kultur og går til mange koncerter og arrangementer.