Dennis Storgaard er ny erhvervsrådgiver i Middelfart Sparekasse

Middelfart Sparekasse har ansat 40-årige Dennis Storgaard som erhvervsrådgiver i hovedsædet i Middelfart. Pressefoto

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny erhvervsrådgiver i hovedsædet i Middelfart. Det er 40-årige Dennis Storgaard, som har været beskæftiget i den finansielle sektor siden 2005. Senest i Fynske Bank, hvor han har arbejdet fire år som filialdirektør i Fredericia og senere som erhvervskundechef i forbindelse sammenlægningen af erhverv i Kolding for afdelingerne Middelfart, Fredericia og Kolding.

Men nu får han altså sin daglige gang i erhvervsafdelingen i Havnegade 21 i Middelfart.

- Relationen til kunderne er det vigtigste for mig i jobbet som rådgiver. Jeg giver meget af mig selv i relationen til virksomhedsejerne og ønsker at være mere end blot en leverandør. Der findes ikke en bedre følelse i jobbet end at give kunder mere, end de havde forventet. Og så er det selvfølgelig lige så vigtigt for min arbejdsglæde at have nogle gode kolleger, som jeg kan sparre, grine og dele succeser med. Derfor er jeg også meget begejstret for den værdibaserede tilgang til medarbejdere, kunder og lokalområdet, som definerer Middelfart Sparekasse indefra, siger Dennis Storgaard.

Han bor i Erritsø med sin hustru og to børn og er lokalt engageret i forskellige foreninger i forbindelse med børnenes aktiviteter inden for håndbold og svømning. Derudover er Dennis Storgaard med i et jagtkonsortium, hvor der tankes op på social hygge og mentalt overskud. Jagten giver ifølge Dennis Storgaard en god mulighed for at være i ét med naturen og gå offline for en stund.